ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

فوتبال ایران

13157
اورونوف ،دفاع راست تیم الاهلی را تا سر حد مرگ دریبل زد

خلق موقعیت‌های زیاد در زمین حریف امیدوار کننده بود

اورونوف ،دفاع راست تیم الاهلی را تا سر حد مرگ دریبل زد

پرسپولیس با خلق موقعیتهای زیاد در زمین حریف نشان داد که قدرت بسیار زیادی دارد .

پرسپولیس گل خیلی زود هنگامی را دریافت کرد و به نوعی غافلگیر شد تا برای ادامه بازی بعضی ها فکر کنند کار برای پرسپولیس بسیار سخت خواهد شد اما روش بازی و انگیزه بازیکنان پرسپولیس بسیار بالا بود به همین دلیل در ادامه ،بازی بسیار خوب و هجومی را از پرسپولیس شاهد بودیم و بارها بازیکنان ما در حالت برد و برتری قرار گرفتند اما متاسفانه فرصتها یکی پس از دیگری از دست رفت .

برروی گلی که پرسپولیس دریافت کرد فرانک کسیه به سمت فضا حرکت کرد این در حالی بود که مسول یارگیری با تونی ،کنعانی زادگان بود و مسول مهار دیگر مهاجم حریف هم گولسیانی بود به همین دلیل فضایی بین دو مدافع میانی ما به وجود آمدو در این بین ریگی هم با وجود تلاش زیادش در بازی باید زودتر برای باز پس گیری توپ اقدام می کرد اما این مهم انجام نشدتا در دقیقه 2 بازی تک گل بازی را روی شوت استثنایی کسیه دریافت کنیم .

بعد از گل زود هنگامی که پرسپولیس دریافت کرد سرخپوشان خیلی با سرعت به بازی برگشتند و اجازه کنترل توپ و بازیسازی را از حریف گرفتند و اجازه بازیسازی به فرمینیو و محرزو رسیدن توپ به تونی را ندادند.

در نیمه اول علی علیپور ضربه سر خیلی خوبی را به سمت دروازه تیم الاهلی زد اما مندی با حرکتی عالی توپ را مهار کرد .این در حالی بود که اورونوف مدافع راست تیم حریف را تا سرحد مرگ دریبل زد و اذیت کرد اما در زدن ضربات آخر بد شانس و شاید بی دقت بوددر غیر این صورت ما می توانستیم با چند گل اختلاف تیم الاهلی را شکست دادیم .

دربین دو نیمه  سرمربی تیم الاهلی کم کارترین بازیکن تیمش که فرمینو بود را بیرون کشید و در طرف مقابل هم پرسپولیس با حضور عالیشاه پرس از بالا را بسیار عالی اجرا کردند به همین دلیل تیم میزبان عقب کشید .این مساله موجب شد تا تیم عربستانی با برتری عددی در دفاع کار کند و چشم به ضد حمله ها داشته باشد که در این بین شاید خط دفاع بلندزن تیم الاهلی که در راس آنها دمیرال قرار داشت بهترین بازیکنان زمین بود و باید بالاترین نمره را گرفت چون تمام سرها را زد و در یک نوبت هم موقعیت گلزنی برروی دروازه پرسپولیس خلق کرد.

مهاجمان پرسپولیس در کنار اورونوف خیلی تلاش کردند و فرصتهای زیادی را به دست آوردند که همگی آنها را از دست دادند.با این وجود، این نشانه خیلی خوبی برای پرسپولیس بود که نشان داد قادر است در زمین حریف موقعیت‌های متعدد گلزنی خلق کند هر چند مهاجمان و اورونوف در زدن ضربه آخر بی دقت عمل کردند و ضرباتشان را به کناره های دروازه نزدند تا فرصتها یکی پس از دیگری از دست برود .

مهار ضربه محرز اوج کار گندوز بود که واقعا عالی کار کرد و ضربه هموطنش را خیلی عالی مهار کرد تا امیدها برای برگرداندن نتیجه خیلی زیاد شود اما این فرصتها یکی پس از دیگری از دست رفت .

مهاجم جدید خارجی پرسپولیس هم از لحاط بدنی خیلی خوب و سرحال نشان داد و در یکی دو مورد تا آستانه گلزنی هم پیش رفت که با بدشانسی این فرصت از دست رفت اما مهاجم جدید پرسپولیس نوید یک مهاجم خیلی خوبی را داد .بازیکنی که حتما گلزن خیلی خوبی است و حتی به لحاظ بدنی به طرز مثال خیلی آماده تر از لوکادیا نشان داد .

مندی دروازه بان سنگالی تیم الاهلی یکی از بازیکنانی بود که صددرصد یکی از دلایل برد الاهلی بود سنگربانی که در روی خروج‌ها عالی بود اما همین دروازه بان روی زمین ایراد دارد .

در نیمه دوم و در دقایقی که تیم نیاز به پشیبانی داشت خدا بنده لوبه میدان آمد  و عالی نقش خودش را ایفا کرد و در چند نوبت حتی کسیه بازیکن تیم حریف را محو کرد هافبکی که حتما باید در بازیهای بعدی پرسپولیس به طور ثابت بازی کند .

پرسپولیس با وجود باخت در شروع کارش بسیار امیدوار کننده نشان داد و حتما قادر خواهد بود در بازیهای بعدی اش هم بهترین نمایش  ها را ارایه دهد به همین دلیل می توان امیدوار بود که  از سد پاختاکور در بازی خانگی  بگذرد .البته برای بازی در خانه گاریدو هم تغییر روش داده و با دو مهاجم از ابتدا و روش 2-4-4-بازی خواهد کرد .بازی با الاهلی نشان داد پرسپولیس تیم خیلی خوب و پر مهره ای است و قادر است  با ارایه نمایشی مانند بازی با الاهلی و حتی بهتر از آن زمینه صعودش را با پیروزی در بازی های بعدی فراهم سازد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران