فوتبال ایران

13168
گندوز پیروز نبرد الجزایر

کسی دلتنگ بیرانوند نمی‌شود

گندوز پیروز نبرد الجزایر

الکسیس گندوز با مهار پنالتی محرز چهره درخشان پرسپولیس در تقابل با الاهلی بود.

به گزارش ایران ورزشی، یکی از امیدوارکننده‌ترین اتفاقات دیدار پرسپولیس با الاهلی در شب شکست خفیف این تیم، درخشش الکسیس گندوز الجزایری در خط دروازه پرسپولیس برای سومین بازی متوالی بود.

گندوز که روی گل تماشایی ستاره سعودی‌ها تقصیری نداشت، پس از عملکرد فوق‌العاده مقابل تراکتور و فولاد، پنالتی کاپیتان تیم ملی کشور خود و هم‌بازی‌اش یعنی ریاض محرز را مهار کرد تا با اثبات کیفیت خود، نشان دهد که پرسپولیس یک دروازه‌بان مطمئن را به جای بیرانوند جذب کرده است. جالب اینکه این دومین مهار پنالتی گندوز در ۱۹ تجربه وی برابر ضربات پنالتی مهاجمان تیم‌های حریف بود. پیش از این او تنها یک بار در فصل ۲۰۱۸/۲۰۱۹ و در تیم پائو فرانسه موفق به مهار پنالتی برای تیم خود شده بود.

بر اساس گزارش نشریه الریاضیه عربستان، این مهار گندوز ضربه بزرگی به ریاض محرز ستاره الاهلی زده و از این به بعد، ایوان تونی انگلیسی که تنها از ۳۲ پنالتی کارنامه خود دو ضربه را از دست داده پنالتی‌زن نخست تیم الاهلی خواهد بود. یازدهمین پنالتی از دست رفته دوران حرفه‌ای محرز، بیش از هر چیز به ارتباط هواداران پرسپولیس با دروازه‌بان تازه وارد خود کمک کرد و حالا گندوز، با روحیه‌ای مضاعف در ادامه مسابقات لیگ برتر و لیگ نخبگان آسیا در ترکیب پرسپولیس قرار می‌گیرد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران