گزارش

13170
امیدواری هواداران به تداوم درخشش میلاد

محمدی و جناحی که بیمه شد

امیدواری هواداران به تداوم درخشش میلاد

میلاد محمدی نمایش مطلوبی در دیدار پرسپولیس و الاهلی داشت.

به گزارش ایران ورزشی، پس از اولین حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس در جدال با فولاد، میلاد محمدی اولین تجربه آسیایی خود پس از سال‌ها لژیونر بودن را در یک جدال سخت با الاهلی عربستان و ریاض محرز تجربه کرد و نمره قبولی را از کارشناسان و هواداران پرسپولیس گرفت.

حضور موثر در دفاع برای پوشش دادن فضای پشت مدافعین تیم و هماهنگی بالا با وجود زمان کوتاه بازی در کنار اوستون اورونوف، هواداران پرسپولیس را نسبت به آینده سمت چپ خط دفاعی این تیم با حضور میلاد محمدی امیدوار کرده است.

محمدی که در هر دو دیدار مقدماتی جام جهانی برای تیم ملی فوتبال ایران به میدان رفت، با وجود خستگی ناشی از حضور در این دو مسابقه در این دیدار نمایش مطلوبی داشت و آمار و ارقام نیز این موضوع را تأیید می‌کنند. محمدی در این مسابقه ۲ خلق موقعیت، ۱۰۰ درصد دریبل موفق، ۳ قطع توپ و ۶۳ درصد موفقیت در دوئل‌ها داشت و بیش‌ترین ارتباط را در زمین پرسپولیس با سایر بازیکنان ایجاد کرد. از این حیث که در بین بازیکنان حاضر در بازی، ۱۳ بار از گولسیانی توپ گرفت و ۱۱ بار توپ را به اورونوف رساند که بین همه بازیکنان حاضر در زمین، بیش‌ترین میزان همکاری دو بازیکن را به نام خود ثبت کرد. موضوعی که نشان از درک تاکتیکی بالای محمدی و حساب ویژه گاریدو روی او برای برنامه‌های هجومی خود از سمت چپ زمین دارد‌.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های گزارش