فائزه زمانی

فائزه زمانی

اخبار

13199
شمـــاره 10 تیم ملی را می خواهد

قلعه نویی مخاطب خاص شادی گل رضاییان

شمـــاره ۱۰ تیم ملی را می خواهد

رامین رضاییان مرد اول استقلال مقابل الغرافه قطر بود. او که بعد از حرف و حدیث‌های بسیار از سپاهان راهی استقلال شد، برخلاف اینکه عده‌ای تصور می‌کردند با توجه به حواشی به وجود آمده و سابقه حضور در تیم پرسپولیس، نمی‌تواند در پیراهن آبی‌ها رامین همیشگی باشد، تا به اینجای کار بهترین سرباز تیم نکونام بوده و بعد از درخشش در رقابت‌های لیگ برتر، این‌بار با گلزنی در لیگ نخبگان آسیا قدرت فنی و روحی خود را به رخ همه کشید. او در حالی که از ناحیه مچ دست و انگشت دچار مصدومیت بود، با اثرگذاری روی گل اول استقلال و به ثمررساندن گل دوم، بهترین بازیکن زمین شد تا نشان دهد عطش درخشش او سیری‌ناپذیر است.
 
نامزد بهترین گلزن
رامین رضاییان که همواره عطش گلزنی دارد، علاوه بر اثر‌گذاری روی گل اول، گل دوم استقلال مقابل الغرافه را وارد دروازه کرد تا نشان دهد آچارفرانسه جواد نکونام است؛ گلی که رضاییان به ثمر رساند، نامزد بهترین گل هفته این رقابت‌ها شد و حالا با توجه به قشنگی آن به نظر می‌رسد حتی می‌تواند در رقابت با رقبا به عنوان بهترین گل هفته هم انتخاب شود.
 مرد اول استقلال
رامین تا به اینجای کار یکی از بهترین‌های تیم جواد نکونام بوده است. در حالی که 3 هفته از رقابت‌های لیگ برتر گذشته است، او 2 گل و یک پاس گل از خود به جای گذاشته و حالا با درخشش مقابل الغرافه، پایش به گلزنی در لیگ نخبگان آسیا هم باز شد تا در مجموع رقابت‌های لیگ برتر ایران و آسیا بهترین مهره آبی‌پوشان تا به اینجای کار باشد. با عملکردی که رضاییان این روزها از خود ارائه داده است، به نظر می‌رسد او به بلوغ کامل فنی و روحی رسیده است و باید منتظر گل‌ها و درخشش بیشتر او در ادامه رقابت‌های استقلال ماند.
 
از رامین اصرار، از قلعه‌نویی انکار
به رغم عملکرد فوق‌العاده رضاییان در لیگ بیست‌وسوم و استارتی موفق در فصل جدید، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی همچنان چشمانش را روی این بازیکن بسته است. درحالی که رضاییان در لیست قلعه‌نویی برای بازی‌های مقدماتی جام جهانی مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان غایب بود، عملکرد خوب این بازیکن در ادامه هم گرهی از کار او باز نکرد تا بهترین بازیکن لیگ بیست‌وسوم، در لیست قلعه‌نویی برای تقابل با قرقیزستان و امارات هم جایی نداشته باشد. غیبت رضاییان در اردوهای اخیر تیم ملی همچنان سؤالی بی‌جواب است که حالا باید دید شروع فوق‌العاده او در لیگ جاری و گلزنی در لیگ نخبگان آسیا می‌تواند قلعه‌نویی را مجاب به دعوتش کند یا سرمربی تیم ملی همچنان چشمانش را روی او خواهد بست.
 
عذرخواهی رضاییان از میهمان قطری
امکانات نه‌چندان ایده‌آل در ورزشگاه شهدای قدس باعث شد تا رامین رضاییان از طرف قطری بابت بروز مشکلات عذرخواهی کند. رضاییان می‌گوید: «از باشگاه خوب الغرافه قطر معذرت‌خواهی می‌کنم. متأسفانه رفتاری که باید می‌شد و امکاناتی که باید در اختیارشان قرار می‌گرفت، رخ نداد و از طرف خودم یک معذرت‌خواهی ویژه می‌کنم. باید از باشگاه استقلال هم تشکر کنم که وارد حاشیه نشد. در کنار سرمربی، تیم و بازیکنان بودند که این باعث شد اتفاق خوبی بیفتد. از جواد نکونام تشکر ویژ‌ه‌ای دارم که پس از ایجاد آن حواشی، بدون حاشیه سر تمرین می‌آمد و مربیگری می‌کرد بدون اینکه اتفاقی بیفتد و صحبتی شود‌. واقعاً شرایط سختی را گذراندیم. این شرایط برای استقلال خیلی زیبا نبود. خیلی خوشحالم به سلامت از این وضعیت عبور کرده و مقابل الغرافه بازی خیلی خوبی انجام دادیم.» بازیکن استقلال تصریح کرد: «خوشحالم که تیم و هواداران استقلال خوشحال بودند. باید برای لیگ برتر آماده شویم. چند روز دیگر بازی داریم که فرصت بسیار کمی است. این برد را به مجموعه استقلال تبریک می‌گویم.»
انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار