منهای فوتبال

1320
خیز «چوپان» برای قهرمانی درسرزمین یانکی ها

حضور گرگ ایرانی در مسابقات آرنولد کلاسیک

خیز «چوپان» برای قهرمانی درسرزمین یانکی ها

هادی چوپان فوق ستاره پرورش اندام و بدنسازی کشورمان و دارنده ۳ نشان طلا، نقره و برنز از بزرگترین آوردگاه بدنسازی و پرورش اندام جهان یعنی بازی های مستر المپیا قرار است در یکی دیگر از میادین بزرگ و معتبر پرورش اندام جهان یعنی مسابقات آرنولد کلاسیک شرکت کند. برهمین اساس نام برترین نماینده بدنسازی ایران در لیست ورزشکاران حاضر در مسابقات آرلوند کلاسیک سال ۲۰۲۴ درج شد.

هادی چوپان فوق ستاره پرورش اندام و بدنسازی کشورمان و دارنده 3 نشان طلا، نقره و برنز از بزرگترین آوردگاه بدنسازی و پرورش اندام جهان یعنی بازی های مستر المپیا قرار است در یکی دیگر از میادین بزرگ و معتبر پرورش اندام جهان یعنی مسابقات آرنولد کلاسیک شرکت کند. برهمین اساس نام برترین نماینده بدنسازی ایران در لیست ورزشکاران حاضر در مسابقات آرلوند کلاسیک سال ۲۰۲۴ درج شد.

رقابت‌های آرنولد کلاسیک توسط کمپانی NPC از ۱۱ اسفند در کشور آمریکا آغاز می‌شود که یکی از اتفاقات جالب آن حضور هادی چوپان، برترین نماینده بدنسازی ایران، برای اولین بار در این رقابت‌ها است. البته به جز هادی برخی دیگر از نامداران وزن آزاد مسترالمپیا نیز در این رقابت حضور دارند. چوپان که سال ۲۰۲۲ موفق به کسب قهرمانی مسترالمپیا شد و امسال نتوانست این جایگاه را کسب کند و در جایگاه دوم قرار گرفت. او تصمیم دارد که در آرلوند کلاسیک به همراه برخی قهرمانان دیگر مسترالمپیا شرکت کند تا هم خود را بیش از پیش بسنجد و هم آمادگی‌ لازم برای کسب قهرمانی بعدی مسترالمپیا را کسب کند.

از دیگر رقبای هادی می‌توان به سامسون دائودا نفر سوم مسترالمپیا ۲۰۲۳، اندرو جکد، رافایل براندائو، اکیم ویلیامز، جاستین رودریگز، مارسلو دی انجلیس، روبیل ماسکورا، جیمز هالینگز هد، محمد شعبان، آنتوان وایلانت و جاناتان دلاروسا اشاره کرد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال