فائزه زمانی

فائزه زمانی

مصاحبه

13200
اولین مأموریت بهرامی بعد از بازگشت

مصدومیت لحظه آخری، کار دست تیم ملی کاراته داد

اولین مأموریت بهرامی بعد از بازگشت

 مصدومیت، ترکیب تیم ملی کاراته دختران را 3 روز مانده به شروع مسابقات قهرمانی آسیا تغییر داد. در حالی که طبق انتخابی تیم ملی و با تصمیم کادر فنی، لیلا برجعلی برای وزن مثبت 68 کیلوگرم دختران انتخاب شده بود، مصدومیت لحظه آخری در تمرین کار دست او و سرمربی تیم داد و لیلا بهرامی سرمربی تیم ملی مجبور شد لیستش را برای آسیا تغییر دهد. حالا با توجه به این اتفاق شیما آل‌سعدی که قبل از این در ترکیب کومیته تیمی قرار داشت، جایگزین برجعلی در وزن مثبت 68 کیلوگرم انفرادی شد و طراوت خاکسار کاراته‌کای وزن -55 کیلوگرم هم با تصمیم کادر فنی علاوه بر رقابت‌های کومیته انفرادی، به جای شیما آل‌سعدی در کومیته تیمی هم به رقابت خواهد پرداخت تا 3 روز مانده به شروع رقابت‌ها، برنامه‌های کادرفنی بهم بریزد و مجبور به تغییر استراتژی شوند. آل سعدی که یک طلا و یک برنز قهرمانی آسیا را در کارنامه دارد بعد از این تغییرات می‌گوید: «اردوهای خوبی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا پشت سر گذاشتیم و آماده حضور در این رقابت‌ها هستیم. در مسابقات قهرمانی آسیا کاراته‌کاهای نامداری حضور دارند اما ما همه‌جوره آماده رقابت هستیم.» او به رغم کار سختی که مقابل رقبای سرسخت آسیایی دارد، به گفته خودش برای بهترین نتیجه پا روی تاتامی چین می‌گذارد: «چیزی به شروع رقابت‌ها نمانده و به نتایجی درخشان در تاتامی قهرمانی آسیا امیدوار هستم. برای بهترین نتیجه به چین آمده‌ایم و تا آخرین لحظه خواهیم جنگید.»
تیم ملی کاراته دختران قبل از مسابقات جهانی 2023 مجارستان دچار حواشی زیادی شد و رئیس فدراسیون در اقدام انتحاری شبانه، فرحناز ارباب سرمربی و پگاه زنگنه مربی تیم ملی را اخراج کرد تا دختران کاراته‌کا مدتی بدون کادرفنی باشند.
بعد از وقفه‌ای طولانی با تصمیم کمیته فنی، لیلا بهرامی که قبل از این هم سابقه هدایت تیم ملی را داشت، مجدداً سرمربی شد و حالا باید در اولین مأموریت جدی خود شاگردانش را روانه تاتامی قهرمانی آسیا کند تا نتایج نامطلوب تیم ملی در دوره قبل را جبران کنند.
انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های مصاحبه