اخبار

13214
بیرانوند طبق نظر کارشناس از پرسپولیس طلب دارد

بیرانوند طبق نظر کارشناس از پرسپولیس طلب دارد

وکیل علیرضا بیرانوند درمورد نظر کارشناس مورد تایید کمیته وضعیت نسبت به پرونده موکلش با پرسپولیس توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایران ورزشی و به نقل از فارس، مصطفی سلیمانی درباره انتشار خبری مبنی بر اینکه کارشناس مالی اعتقاد دارد که علیرضا بیرانوند طلبی از پرسپولیس ندارد، اظهار داشت: کمیته وضعیت پرونده را به کارشناس مالی ارجاع داده و طبق نظر او علیرضا بیرانوند همچنان از پرسپولیس طلب دارد. مشخص شد از روز اول بیرانوند در این مورد حقیقت را می‌گوید اما متاسفانه امروز صبح خبری بیرون آمد که در واقع پوششی روی اشتباهات این باشگاه است.

وی افزود: مطمئن باشید تمام ادعای بیرانوند قانونی است و او از پرسپولیس طلب دارد. ان‌شاءالله طبق آنچه کارشناس تشخیص داده مبنی بر طلب داشتن بیرانوند از این باشگاه، حکم در کمیته وضعیت به سود او صادر می‌شود. در غیر این صورت حق خود را از طریق مراجع بین‌المللی حتی دادگاه CAS پیگیری می‌کنیم.

وکیل علیرضا بیرانوند تاکید کرد: سکوت ما را حمل بر بی خیالی نگذارند‌. هرچه به دوستان احترام می‌گذاریم، بدتر می‌کنند اما سفت و سخت درگیر پرونده هستیم. بیش از حد هجمه وارد می‌کنند و اولین بار است من صحبت می‌کنم. کسی که بداند حقی ندارد اینگونه فشار رسانه‌ای می‌آورد‌. اگر مطمئن بودند حق با پرسپولیس است، اینگونه فشار وارد نمی‌کردند و اجازه می‌دادند خود کمیته وضعیت به پرونده رسیدگی کند. نه اینکه بخواهند با فشار رسانه‌ای پرونده را تحت تاثیر قرار بدهند.

سلیمانی تصریح کرد: کارشناسی نظر خود را در ۲ بند اعلام نمی‌کند‌. بلکه درمورد تمام موارد درخواستی کمیته نظر می‌دهد. نظر کارشناسی هم شامل هم ۷_۶ بند است که با صورت مشخص تمام بندها را توضیح داده و فقط اظهارنظر ماهوی نمی‌کند. کارشناس مالی تمام موارد را در قالب ۷_۶ بند به فدراسیون ارائه کرده است. بحث اینکه بیرانوند سال گذشته ۱۹ میلیارد و ۸۰ میلیون دریافت کرده فقط یک بند است اما در مجموع تمام بندها، او از پرسپولیس طلب دارد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار