ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

فوتبال ایران

13219
نعیم آبادی :لوکاس باید حداقل یک نیمه بازی می‌کرد

ماشین گلزنی پرسپولیس مشکل دارد

نعیم آبادی :لوکاس باید حداقل یک نیمه بازی می‌کرد

پیشکسوت پرسپولیس می گوید این تیم در فاز گلزنی با مشکل مواجه بود و نتوانست از فرصتهای خودش به نحو احسن استفاده کند .

سعید نعیم آبادی می گوید پرسپولیس بازی خوبی مقابل الاهلی انجام داد و از هر نظر لیاقت برد را هم داشت اما او کمبود در نوک حمله را مانع موفقیت در عین برتری می داند .


*در خصوص بازی پرسپولیس مقابل تیم اراکی در ورزشگاه شهر قدس چه صحبتی دارید ؟


 آلومینیوم تیم خوبی است اما پرسپولیس بعد از اینکه در دو بازی اولش در لیگ خوب ظاهر نشد مقابل فولادخوب کار کرد و اولین سه امتیاز فصلش را کسب کرد که این خیلی مهم بود .بعد از آن هم در لیگ نخبگان به شکل خوبی ظاهر شد  و نشان داد توشه خوبی دارد و نسبتا به شرایط مناسبی رسیده است . من به برد دوم در لیگ خیلی امیدوارم چون پرسپولیس را در شرایط خوبی می بینم و اگر ورزشگاه شهر قدس و چمنشمشکل ساز نشود حتما با ارایه بازی خوب و هجومی و هدفمند دومین پیروزی خودش را کسب خواهد کرد تا فاصله اش با صدر کمتر شود.


*بازی مقابل الاهلی عربستان را چگونه ارزیابی کردید ؟


پرسپولیس خوب بازی کرد و در هر دو نیمه برتر از تیم عربستانی بود اما کمبودی که به چشم آمد در خط حمله بود. مهاجمان پرسپولیس به هیچ وجه در گلزنی موفق نبودند هر چند مهاجم جدید و خارجی در اندک دقایقی که به میدان آمد نشان داد واقعا مهاجم خوبی است و سرمربی تیم می تواند روی او حساب کند.من بازی دادن به صورت اندک را حق این بازیکن نمی دانم و معتقدم باید حداقل از ابتدای نیمه دوم بازی می کرد چون این تفکر دیگر قدیمی شده که وقتی یک بازیکن به تازگی به یک تیم می پیوندد حتما نیاز است در بازی‌های اول فقط چند دقیقه  به میدان برود و بعد از آن بیشتر و ثابت بازی کند .در دقیقه 2 بازی تیم ما گل خورده بود و دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت به همین دلیل باید مهاجم خارجی که نشان داد مهاجم بهتری به لحاظ گلزنی است و فیزیک بهتری نسبت به دو مهاجم دیگر دارد حتما می توانست در صورتی که بیشتر بازی به او داده می شد برای پرسپولیس در خط حمله گل بزند و کارش را به نحو احسن انجام دهد و کمبود پرسپولیس را در این منطقه جبران کند .متاسفانه ماشین گلزنی پرسپولیس خوب کار نمی کند و با مشکل مواجه است به همین دلیل این مشکل باید برطرف شود .

 

*در حالی از خط حمله انتقاد می کنید که به اعتقاد خیلی از کارشناسان پرسپولیس بازیکنان زیادی را در پستهای مختلف در اختیار دارد و تیم پرمهره های محسوب می شود.


بله پرسپولیس تیم خوب و پر مهره ای است اما این تیم خلا کمبود مهاجم گلزن را احساس می کند و دومهاجم داخلی پرسپولیس عملا توفیقی در گلزنی نداشتند و چند بخت مسلم گلزنی را از دست دادند به همین دلیل حتما باید در بازیهای آینده پرسپولیس مشکل گلزنی اش را برطرف کند و از مهاجم خارجی اش در ترکیب ثابت استفاده کند .این مساله نشان می دهد.بازیکن باید کیفیت فنی لازم را داشته باشد و جذب نفرات زیاددر یک پست نشان دهنده این موضوع نیست که آن تیم دیگر مشکلی ندارد چه بسا که مثلا تیم بزرگی مانند منچسترسیتی کمترین تعداد مهاجم را دارد اما بازیکنی مانند هالند کار را برای شان درمی آورد .

*در خصوص بازی پرسپولیس مقابل پاختاکور چه صحبتی دارید ؟


پرسپولیس تیم خوبی است و بازیکنان خوبی هم دارد و به نظرم اگر این مسابقات در مشهد برگزار شود شانس برد در چمن هموار ورزشگاه امام رضا خیلی بالاتر خواهد بود .به همین دلیل  و البته تجربه پرسپولیس در لیگ نخبگان من خیلی امیدوارم در لیگ نخبگان هم با شرایط خوبی ظاهر شود .
 

 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران