ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

فوتبال ایران

13289
رافت :الان بهترین وقت برای بردن استقلال است

پرسپولیس با دو گل علیپور و گولسیانی دربی را می برد

رافت :الان بهترین وقت برای بردن استقلال است

استقلال در دربی ۹ نفره یک گل را می زد ۶ گل پیشکش شان

پایان رافت شرایط پرسپولیس را به لحاظ روانی و فنی بسیار بهتر از رقیب سنتی برای دربی حساس ۱۰۴ می داند .

پایان رافت مهاجم اسبق پرسپولیس معتقد است شرایط فنی پرسپولیس برتر از استقلال است و دربی 104 بهترین موقعیت برای پرسپولیس است که با پیروزی در آن بازی حساس شرایط را برای رسیدن به صدر و اوج گیری به روزهای خوب فراهم سازد.

 

*در خصوص مسائل فنی بازی پرسپولیس مقابل تیم اراک چه نقدی دارید ؟

 

همان طور که پیش بینی می شد مقداری تحولات در بازی پرسپولیس نسبت به دیدار مقابل الاهلی وجود داشت اما نکته ای که از نظر من مهم بود به شرایط ایده آل پرسپولیس بازمی گشت که با حضور و جابه جایی چند بازیکن شرایط پرسپولیس تغییر کرد و تغییرات در تیم  به شکل مطلوب جواب ئداد .خوشبختانه مربی هم خیلی زود به تیم خودش احاطه کرده و با شرایط پرسپولیس اخت شده است .نکته دیگر اینکه هم مربی و هم بازیکنان به درک خوبی از یکدیگر رسیده اند به همین دلیل است که بازی به بازی بهتر ظاهر می شوند .

 

*اما شاید ان بازی بسیار پر فشار و ایده الی که از پرسپولیس مقابل تیم اراکی  دیدیم را در مقابل تیم اراکی شاهد نبودیم !

 

به هر حال ما باید این را در نظر بگیریم شرایط زمین و اردوی سه روزه در عربستان و سایر مزایایی که قبل از بازی مقابل الاهلی در تیممان وجود داشت را برای بازی مقابل اراک نداشتیم ضمن اینکه بازی مقابل دربی ،بازی قبل از دربی محسوب می شد به همین دلیل نمی شد خیلی به بازیکنان فشار آورد چون این مساله می توانست تیم را با مشکلاتی مواجه سازد چه بسا که دیدیم اورونوف مصدوم شد. اتفاقی که می توانست برای علیپور یا بازیکنان دیگر هم رخ دهد به همین دلیل شرایط متفاوت این اجازه را می دهد که بعضی از بازیها را باید اقتصادی برد و در بعضی از بازیها از بالا پرس کرد و برنده شد .حالا هم که در آستانه دربی قرار داریم بازیکنان باید از هر لحاظ به شکل خوبی ریکاوری شوند تا بهترین فرم و بازی ممکن را در دربی 104 ارایه دهند .پرسپولیس در بازی مقابل اراک خیلی خوب بود خصوصا در نیمه اول این دیدار که عالی کار کردند. از این رواگر مانند نیمه اول بازی با اراک ظاهر شوند حتما در دربی هم برنده خواهند شد .بازیکنان پرسپولیس باید طوری بازی کنند که 50 میلیون هوادار خودشان را خوشحال کنند و حرکت به سوی صدر و اوج گیری را از دربی شروع کنند .

 

*در دربی روز چهارشنبه شانس بردن چه تیمی را بیشتر می دانید ؟

 

الان وقت بردن استقلال است چون استقلال واقعا سردرگم بازی می کند و ما تغییرات زیادی را در تیم استقلال دیدیم نکته ای که موجب شده ما در هر بازی تغییرات زیادی را در استقلال ببینیم و شاهد ترکیب ایده آلی در استقلال نباشیم به همین دلیل پرسپولیس نباید این زمان طلایی فعلی را برای پیروزی مقابل استقلال از دست بدهد .خوشبختانه شرایط پرسپولیس نسبت به بازی اول فصلش با ذوب آهن و سایر بازی‌هایی که برگزار کرده واقعا متقاوت شده  و بازیکنان پرسپولیس به خودباوری خوبی رسیده اند.شرایط پرسپولیس خوب و مناسب است در حالی که شرایط تیمی استقلال و این باشگاه جالب نیست و همه چیز به نوعی برای پیروزی پرسپولیس فراهم است .

 

*در خصوص مهاجمان ایده آل برای دربی چه نظری دارید ؟

 

علیپور با زحمت زیادی که کشید نشان داد که در حال رسیدن به روزهای اوج خودش است . گاریدو هم نشان داده که مهاجم اول پرسپولیس از نظر او این مهاجم است. هر چند عیسی هم نشان داده که خوب راه گلزنی به استقلال را بلد است .شرایط مهاجم خارجی پرسپولیس هم خیلی خوب است به همین دلیل من حتی این شرایط را برای پرسپولیس مهیا می بینم که پرسپولیس با سه مهاجم در دربی بازی کند تا با برد در دربی تیم رقیب را کاملا از مسیر قهرمانی دور کند .

 

*در خصوص نتیجه دربی چه پیش بینی دارید ؟

 

پرسپولیس با نتیجه دو برصفر با دوگل علیپور و گولسیانی ار روی نقطه پنالتی ،استقلال را شکست می دهد .

 

*در رابطه با وی ای آر و شرایط خاص کمک داور ویدیویی چه شرایطی را برای این مهم در دربی پیش رو پیش بینی می کنید ؟

 

پرسپولیس اگر بازی خودش را انجام بدهد حتما برنده خواهد شد چه بسا که زمان ما استقلال حتی زمانی که ما 9 نفره هم شدیم انها نتوانستند ما را شکست دهند هر چند بعدا حرفهای عجیب زدند که می توانسیتم گل های زیادی بزنند اما به آنها گفتند که گلهای زیادی نزنند و ما را شیش تایی نکنند اما یکی از آنها نپرسید ای کاش یکی می زدند شش گل پیشکش آنها باشد !الان هم منظورم این است که حتما باید بهترین داور انتخاب شده و داوران باتجربه ای برای اتاق وی ای آر انتخاب شوند تا درصد اشتباهات به حداقل برسد. البته به نظرم اگر پرسپولیس خودش باشد و بازی اصلی خودش را ارایه بدهد، نه وی ای آر نه هیچ چیز دیگری قادر به مشکلی برایش نخواهد شد .


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران