محمدرضا رحیم‌پور

محمدرضا رحیم‌پور

اخبار

13290
بدنساز سابق علیه پرسپولیس طرح شکایت کرد

تهدید جدید علیه سرخ ها

بدنساز سابق علیه پرسپولیس طرح شکایت کرد

په په لوسادا اعلام کرد بزودی از پرسپولیس شکایت خواهد کرد.

دو سال پیش پپه لوسادا با اعلام نیاز یحیی گل محمدی به کادرفنی باشگاه پرسپولیس اضافه و در طول مدت زمان حضورش، توانست نقش موثری در قهرمانی و موفقیت های این تیم در کادرفنی یحیی گل محمدی و اوسمار ویرا ایفا کند.

 با جدایی یحیی در میانه فصل گذشته، این مربی اسپانیایی با درخواست اوسمار ویرا به کارش در کادرفنی پرسپولیس ادامه داد اما در نهایت بعد از جدایی اوسمار و انتخاب کارلوس گاریدو به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس که اتفاقا که هموطن لوسادا هم محسوب می شد، او از کادرفنی پرسپولیس جدا و ادریس ساسی مراکشی جانشین او شد.

لوسادا که این روز ها در فوتبال هند مشغول به فعالیت است، از مدیران پرسپولیس بابت عدم پرداخت مطالباتش گلایه دارد. او یک ماه پیش در خصوص این موضوع با رسانه ها مصاحبه کرده بود اما اکنون با گذشت یک ماه بازهم پرسپولیسی ها اقدامی برای پرداخت مطالبات این مربی نکرده و انگار تهدید او را جدی نگرفته اند.

این مربی اسپانیایی در جدید ترین اظهار نظر خود پیرامون آخرین وضعیت پرداخت مطلباتش توضیح داد:«متاسفانه با وجود گذشت نزدیک به یک ماه از آخرین مصاحبه من با رسانه های ایران در خصوص پرداخت حق و حقوقم، هنوز پیامی از سمت باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالباتم دریافت نکردم و در حال حاضر شرایط به گونه ای رقم خورده که علیرغم میل باطنی ام، وکیل بنده کار ها را به صورت حقوقی از سمت فیفا پیگیری خواهد کرد.»

بدین ترتیب پرسپولیس با یک دردسر تازه رو به رو شده و بزودی شاهد یک شکایت جدید علیه باشگاه خود خواهد بود. حال باید منتظر واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس نسبت به این موضوع بمانیم.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار