منهای فوتبال

1342
شمارش معکوس برای جدال برترین های قاره کهن در پایتخت

پیش‌بینی حضور ۱۵ کشور در دوومیدانی داخل سالن آسیا

شمارش معکوس برای جدال برترین های قاره کهن در پایتخت

سرپرست جدید فدراسیون دوومیدانی پیش‌بینی می‌کند که بیش از ۲۵ کشور در مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا در تهران حضور پیدا کنند.

به گزارش ایران ورزشی؛سرپرست جدید فدراسیون دوومیدانی پیش‌بینی می‌کند که بیش از25 کشور در مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا در تهران حاضر شوند..

مهدی مبینی درباره میزبانی مسابقات داخل سالن آسیا، می گوید:«تمامی کارهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری میزبانی مسابقات انجام شده و پیست تارتان باید ترمیم و نور سالن، سیستم گرمایش و سرمایش خوابگاه تیم ملی باید تا آخر هفته آینده کامل شود. زمان ما کوتاه است و این مسابقات را باید درخور شان کشورمان برگزار کنیم. مسابقات داخل سالن آسیا رویدادی مهم و امتیاز آن برای کسب سهمیه المپیک است. این رقابت‌ها برای بانوان ما اهمیت بالایی دارد و تعداد زیادی از دوومیدانی‌کاران می‌توانند مدال بگیرد. میزبانی این مسابقات در ایران فرصت بسیار مناسبی است تا دوومیدانی‌کاران ایرانی مدال‌های رنگارنگی بگیرند.»

سرپرست فدراسیون دوومیدانی ادامه می دهد:« دراین جلسه با وزیر ورزش و جوانان، حمایت و پشتیبانی لازم را برای برگزاری این مسابقات داریم. همچنین در خصوص حمایت مالی، وزارت ورزش قول مساعد داد. از طرف دیگر پیگیر حامیان مالی هم هستیم. زمان کمی است اما تمام تلاشم را می‌کنم تا مسابقات باکیفیتی داشته باشیم. پیش‌بینی می‌شود که بیش از ۱۵ کشور در این مسابقات که در ۱۲ ماده در بخش مردان و ۱۲ ماده در بخش بانوان برگزار خواهد شد، حضور خواهند داشت. به دلیل میزبانی کشورمان در هر ماده سه ورزشکار می‌توانند شرکت کنند و کشورهای میهمان هم در هر ماده حداکثر ۲ ورزشکار خواهند داشت.»

مبینی خاطرنشان می کند:«دوومیدانی ایران شانس ۶ کسب سهمیه المپیک را در بخش بانوان و مردان دارد. محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک مساعدت کرد تا چند روز آینده جلسه‌ای برگزار کنیم و برنامه‌ای برای حمایت ویژه از این ۶ دوومیدانی‌کار داشته باشیم تا برای اعزام به مسابقات مختلف کسب سهمیه مشکلی نداشته باشند. امیدوارم در مسابقات داخل سالن آسیا نتیجه مطلوبی بگیریم و در کسب سهمیه موفق شویم و نسبت به دوره قبل سهمیه بیشتری بگیریم.»

طبق برنامه ریزی کنفدراسیون قاره آسیا این رقابت‌ها در روزهای ٢٨ تا ٣٠ بهمن ماه سال‌جاری در مجموعه تخصصی آفتاب انقلاب برگزار خواهد شد. این چهارمین میزبانی ایران در یازده دوره از رقابت‌های داخل سالن قهرمانی آسیا خواهد بود.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال