فوتبال ایران

13444
استقلال به دنبال مهاجم آزاد خارجی

لیست استقلال یک جای خالی دارد

استقلال به دنبال مهاجم آزاد خارجی

باشگاه استقلال قصد دارد تا سقف بودجه ۴۰۰ هزار دلار مهاجم خارجی جذب کند.

به گزارش ایران ورزشی، تیم فوتبال استقلال در آخرین روز نقل و انتقالات به دنبال جذب یک مهاجم خارجی بود ولی به دلیل تاخیر مدیران استقلال و عدم توافق با تیم ازبکستانی باعث منتفی شدن این انتقال شد.

 این بین استقلالی‌ها با خالی کردن لیست خود سعی کردند تا به هر ترتیبی جوئل کوجوی قرقیزستانی را از باشگاه دینامو سمرقند ازبکستان جذب کنند تا به این ترتیب کار خود را در پنجره تابستانی با جذب این مهاجم تنومند پایان بدهند اما شرایط جذب این مهاجم غنایی‌الاصل برای استقلالی‌ها مهیا نشد تا این باشگاه با بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی در مارکت فقط به دنبال مهاجم آزاد باشد.

استقلال برای جذب کوجو در آخرین ساعات پنجره تابستانی نام آرمین سهرابیان را از لیست خود خارج کرد تا در ادامه راه بتواند به سراغ جذب مهاجم خارجی برود. جالب است که بدانید استقلال از سقف بودجه تعیین شده توسط سازمان لیگ هم اکنون ۴۰۰ هزار دلار جای خالی دارد و آبی‌ها تصمیم دارند با این بودجه بازیکن خارجی جذب کنند.

گفته می‌شود نکونام چند گزینه مورد نظر دارد که آبی‌ها قصد دارند بعد از توافق با این گزینه ها زمینه حضور یکی از آنها به ایران را فراهم کنند. البته موضوع اصلی در خصوص جذب مهاجم آن است که باشگاه استقلال ممکن است حتی بعد از دربی دست به تغییر سرمربی بزند و همین موضوع باعث شده تا مدیران استقلال نسبت به پر کردن سقف بودجه خود کمی محتاط تر عمل کنند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران