اخبار

13499
طارمی را فیکس کن!

توصیه کوریره دلو اسپورت به اینزاگی

طارمی را فیکس کن!

روزنامه کوریره دلو اسپورت نوشت که به احتمال فراوان، مهدی طارمی در دیدار با اودینزه از ابتدا به میدان می رود.

به گزارش ایران ورزشی، روزنامه کوریره دلو اسپورت در گزارشی با تیتر "تورام و لائوتارو در فرم خوبی نیستند، پاوارد هم افت کرده است؛ راه حل مناسب چیست؟ اضافه شدن بیسک و طارمی به اینتر، تیم را در ابعاد بزرگ‌تری شکل می‌دهد" به این موضوع پرداخته و نوشته است:اینتر به تعویض و چرخش بازیکنان نیاز دارد و نمی‌تواند بدون این استراتژی هم در سری آ و هم در اروپا رقابت کند. این موضوع با شواهد و مثال‌ها نیز اثبات شده است. آخرین نمونه آن مربوط به نیکولو بارلاست که بعد از دو بازی پرفشار فیزیکی و ذهنی مقابل منچستر سیتی و میلان، دچار مصدومیت در عضله ران راست شد.

مهم‌تر از هر چیز، فکر کردن به این است که چگونه این بازیکنان در آینده می‌توانند مفید باشند. طارمی در رده‌بندی مهاجمان، پس از لائوتارو و تورام قرار دارد. اما افت او به یک بازیکن ذخیره بی‌انصافی خواهد بود. طارمی با توجه به تجربه بالای خود در مسابقات اروپایی، نه‌تنها یک گلزن است، بلکه عنصری است که می‌تواند با حرکات و دید بازی خود، سیستم حمله تیم را به خوبی هدایت کند. او هنوز اولین گل خود را به ثمر نرسانده است، اما نشان داده که می‌تواند به‌خوبی در سیستم بازی اینزاگی جا بیفتد.

از یک طرف، لائوتارو است که پس از یک تابستان پرکار با حضور در کوپا آمریکا، تعطیلات کوتاه و آماده‌سازی ناکافی به‌علاوه مصدومیت جزئی عضلانی، همچنان در پی یافتن بهترین فرم خود است. از طرف دیگر، تورام قرار دارد که پس از شروعی پرقدرت، در بازی‌های اخیر خود افت کرده است. به‌نظر می‌رسد یکی از این دو بازیکن در بازی برابر اودینزه روی نیمکت بنشیند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار