ایلیا بهزاد اول

ایلیا بهزاد اول

گزارش

13505
شیاطین سرخ در برزخ

چالش‌های تن هاخ پس از چند نمایش ضعیف

شیاطین سرخ در برزخ

شروع منچستریونایتد در این فصل فوتبال اروپا انتظارات هواداران را برآورده نکرده است.

بزرگ‌ترین تصمیم مدیران جدید باشگاه منچستریونایتد پیش از شروع فصل، ابقای اریک تن هاخ به عنوان سرمربی تیم بود.

سرمربی‌ای که پس از یک فصل پرحادثه به درهای خروجی باشگاه نزدیک شد و در پایان فصل، با قهرمانی در جام حذفی جایگاه خود را روی نیمکت شیاطین سرخ مستحکم کرد. پس از این تصمیم سخت، مدیران منچستریونایتد‌ حمایت کاملی از اریک تن هاخ در پنجره نقل و انتقالات نشان دادند و یونایتد، با جذب بازیکنانی چون زیرکزی، دلیخت، مزراوی، اوگارته و لنی یورو، از برندگان پنجره نقل و انتقالات بود. تغییر ترکیب تیم و جذب این بازیکنان جوان اما در افزایش کیفیت تیم نسبت به فصل گذشته تأثیر چندانی نداشت. در پایان هفته پنجم لیگ، یونایتد با دو برد، دو باخت و یک تساوی در رده یازدهم لیگ برتر جای گرفته و تساوی خانگی مقابل توئنته در لیگ اروپا، فشارها را روی ترکیب تیم و اریک تن هاخ افزایش داده است.

یکی از معضلات این فصل یونایتد، بدون شک فرصت‌سوزی و استفاده نکردن از موقعیت‌های مناسب گلزنی بوده و این تیم، با ۱۷ موقعیت بزرگ هدررفته در این فصل، در صدر جدول تیم‌های فرصت‌سوز لیگ برتر قرار دارد. با این حال، نرسیدن به یک سبک و فلسفه بازی مشخص در سومین فصل اریک تن هاخ با وجود هزینه بیش از ۶۰۰ میلیون یورویی منچستریونایتد برای این سرمربی هلندی، فشارها را روی تن هاخ افزایش داده است. به گزارش رسانه‌های معتبر بعید است اریک تن‌ هاخ در وقفه بازی‌های ملی پیش رو اخراج شود، با این وجود اگر نتایج بهتری رقم نخورد ممکن است احتمال وقوع این اتفاق قوت بگیرد. یونایتد پس از تساوی مقابل توئنته، سه دیدار سخت مقابل تاننهام، پورتو و استون ویلا را پیش رو دارد و نتیجه این سه مسابقه برابر سه تیم آماده و پرستاره فوتبال اروپا، تأثیر زیادی روی سرنوشت سرمربی تیم خواهد داشت.

بلاتکلیفی تن هاخ پس از نتایج نه‌چندان قابل‌قبول روی نیمکت یونایتد در حالی رخ داده که عمر برادا یکی از مدیران ارشد جدید باشگاه، به کارکنان باشگاه گفته است که هدف آن‌ها کسب قهرمانی لیگ‌برتر در سال ۲۰۲۸ و با سالگرد ۱۵۰ سالگی باشگاه خواهد بود. هدفی که با نمایش‌های این روزهای یونایتد، کاملاً دور از دسترس و غیرمنطقی به نظر می‌رسد و معلوم نیست اریک تن هاخ، در سال ۲۰۲۵ سکان‌دار هدایت شیاطین سرخ باشد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های گزارش