اخبار

13533
سرمربی میلان: واقعا رافائل را دوست دارم

فونسکا کاپیتان لیائو را مقابل لچه کاپیتان کرد تا به او انگیزه بدهد

سرمربی میلان: واقعا رافائل را دوست دارم

میلان در اولین بازی بعد از پیروزی در دربی کار راحتی برابر لچه داشت و توانست با سه گل یک برد دیگر کسب کند و موقتا صدرنشین شود.

به گزارش ایران ورزشی، میلان بعد از فتح دربی با گل دقایق پایانی گابیا با انگیزه و سرحال به بازی با لچه رسید و توانست در همان نیمه اول کار را تمام کند و به سه گل بار خود را ببندد.

در این بازی رافائل لیائو که بسیار تحت فشار بود، بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست و در دقیقه 41 با یک پاس خوب تئو هرناندز را در موقعیت تک به تک با گلر قرار داد. ستاره فرانسوی با سرعت بالا به محوطه جریمه رسید و توپ را با نهایت قدرت به طاق دروازه چسباند.

توتو اسپورت در مورد پیروزی میلان مقابل لچه نظر داد و این تیتر را  به اشتراک گذاشت:« فونسکا حتی لائو را کاپیتان می کند!»

این تصمیم سرمربی بود که مقابل لچه بازوبند کاپیتانی را به رافائل لیائو اختصاص داد. در پشت پرده این انتخاب، میل به تقویت روحیه شماره 10 میلان و دادن انگیزه بیشتر به او از سوی فونسکا وجود داشت.

در کنفرانس خبری پس از بازی، فونسکا در مورد وینگر چپ میلان این گونه اظهار نظر کرد:«زبان یکسان صحبت کردن به ارتباط ما کمک می کند. من همیشه با او رابطه خوبی داشته ام، همیشه به او گفته ام که بازیکن بزرگی است، اما اکنون باید بازیکن تیم باشد. من واقعا رافائل را دوست دارم. او تعیین کننده است و من برای کمک به تیم برای تلاش او ارزش زیادی قائل هستم.»

 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار