ایلیا بهزاد اول

ایلیا بهزاد اول

گزارش

13555
پرسپولیس دلیل نرفتن اورونوف به پاختاکور!

مواجهه با تیمی کمه اوستون به آنها نه گفت

پرسپولیس دلیل نرفتن اورونوف به پاختاکور!

اوستون اورونوف مشکلی برای همراهی پرسپولیس در دیدار با پاختاکور ندارد.

در روز بارانی و سرد تهران، خبری که هواداران پرسپولیس را خوشحال کرد حضور اوستون اورونوف در تمرینات گروهی و فنی پرسپولیس برای اولین بار پس از مصدومیت در دیدار با آلومینیوم اراک بود.

اتفاقی که نشان داد اورونوف، مشکلی برای همراهی پرسپولیس در دیدار روز دوشنبه با پاختاکور تاشکند ندارد و با توجه به مصدومیت عالیشاه در شهرآورد، احتمال حضور دوباره او در ترکیب اصلی نیز افزایش یافته است. البته که از اردوی پرسپولیس شنیده می‌شود اورونوف در صورت صلاحدید گاریدو، می‌توانسته دقایقی در شهرآورد هم به میدان برود اما اولویت سرمربی اسپانیایی، کسب اولین برد در لیگ نخبگان آسیا مقابل نماینده فوتبال ازبکستان بوده است.

اورونوف با تیم‌های نوبهار ازبکستان و لوکوموتیو تاشکند، سابقه هشت تقابل با پاختاکور را دارد که در این هشت مسابقه، به دو برد، ۳ تساوی و ۳ شکست رسیده است. او در این هشت مسابقه، یک گل و یک پاس گل را در کارنامه خود ثبت کرده که به جدال خارج از خانه در سوپرلیگ سال ۲۰۱۹ با لباس تیم نوبهار برمی‌گردد. جالب اینکه در آذر ماه سال ۱۴۰۲ و با توجه به اینکه تیم پاختاکور به عنوان بزرگ‌ترین باشگاه ازبکستان تمام ستارگان این کشور را جذب می‌کند، به اورونوف نیز پیشنهادی برای حضور در این تیم داده شد اما این ستاره، پیشنهاد پاختاکور را برای حضور در تیم‌های خارجی رد کرد. اولویت اورونوف، بازی در فوتبال اروپا بود اما در نهایت پرسپولیس گوی سبقت از رقبا را ربود و ستاره نسل جدید فوتبال ازبکستان را به ترکیب تیم خود اضافه کرد. اورونوف که در شب شکست پرسپولیس مقابل الاهلی عملکرد خوبی داشت، فصل گذشته در لباس نوبهار ازبکستان و در پنج مسابقه لیگ قهرمانان اروپا، ۳ گل و ۲ پاس گل را به نام خود ثبت کرد. سه گلی که تمام آن‌ها، مقابل نساجی مازندران به ثمر رسیده است.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های گزارش