مصاحبه

13572
حسین زاده:همه باید به موفقیت تیم فکر کنیم

مطئنم قلعه نویی همه چیز را رصد می کند

حسین زاده:همه باید به موفقیت تیم فکر کنیم

حسین‌زاده حس و حال خود از آقای گلی لیگ برتر را به اشتراک گذاشت.

 امیرحسین حسین‌زاده ستاره تراکتور در شب پیروزی مقابل سپاهان بود و گل مهمی را به ثمر رساند که در نهایت سه امتیاز ارزشمند را برای اسکوچیچ به ارمغان آورد و سرمربی کروات روی شانه‌های این ستاره خط حمله‌اش به صدر جدول لیگ بیست و چهارم صعود کرد و موفق شد رتبه نخست را در بازگشت به ایران لمس کند.

مهاجم تیم تراکتور در خصوص صدرنشینی خود در جدول آقای گل گفت:« من به این راضی نیستم. تمام تلاشم را می‌کنم که تا آخر فصل برای تیمم مثمرثمر باشم و بتوانم حداکثر چیزی را که می‌توانم انجام دهم. اول از همه باید به موفقیت تیم فکر کنیم و تلاش کنیم که تیم به هدفش برسد چون این مهم‌ترین وظیفه ماست. اما بعدش چه کسی بدش می‌آید از اینکه آقای گل یا پاس گل شود؟ من هم طبیعتا دوست دارم ولی همانطور که گفتم هدف اول همه ما، موفقیت تیم است. تمرکز من روی فوتبال و کارم است، به هیچ چیز دیگری فکر نمی‌کنم.»

حسین زاده که ستاره تراکتور در این هفته ها بوده، در خصوص وضعیت تیمی تی تی ها بعد از اخراج ترابی مقابل سپاهان توضیح داد:«واقعیتش خیلی سخت بود. یک لحظه شوک بزرگی به ما وارد شد و سخت بود که از این شوک خارج شویم اما به هر حال ما بازیکن باتجربه کم نداریم و توانستیم کار را مدیریت کنیم و از فرصتی که داشتیم استفاده کنیم. نیمه دوم هم هم‌قسم شدیم که به جای یک بازیکن کمتر، بدویم و از بردمان محافظت کنیم.»

وینگر مهاجم تراکتور که زیر نظر اسکوچیچ دوباره احیا شده، از تجربه کار کردن با این مربی بسیار خرسند به نظر می رسد:«به نظرم در مورد گذشته چیزی نگوییم، حرف‌ها را زدیم و رفته و تمام شده. مهم این است که الان با آقای اسکوچیچ در مسیری هستیم که چشم‌انداز خیلی خوبی دارد. من واقعا به آقای اسکوچیچ علاقه دارم، مسئله فنی که اصلا به من بازیکن مربوط نمی‌شود اما از نظر اخلاقی و رفتاری ایشان عالی هستند و  از کار با ایشان لذت می‌برم. صدرنشینی ممکن است موقتی باشد اما به ما حس خوبی می‌دهد. البته الان نباید جدول را نگاه کرد و خیلی زود است اما به هر حال امیدواریم این جایگاه را تا آخر فصل حفظ کنیم. در آسیا هم شرایط سخت‌تر است اما تیم‌های آسیایی جلوی ما می‌آیند فوتبال بازی کنند و کار برایمان راحت می‌شود. فکر می‌کنم لیگ و آسیا دو چیز جداگانه هستند و البته ما به دنبال موفقیت در هر دو جام هستیم. اما به نظرم این درست نیست که روی تیم فشار بیاورید و بگویید فقط قهرمانی.»

حسین زاده در پایان از انگیزه اش برای دعوت به تیم ملی گفت:«آرزوی هر فوتبالیستی است که به تیم ملی کشورش دعوت شود و این یک افتخار بزرگ برای هرکسی است. من هم از این قاعده مستثنی نیستم و تمام تلاشم را خواهم کرد تا به پیراهن مقدس تیم ملی برسم. آقای قلعه‌نویی و کادر ایشان بازی‌های لیگ برتر را تماشا می‌کنند و مطمئنم همه چیز را رصد می‌کنند. ما هم تلاشمان را می‌کنیم تا بتوانیم در تیم باشگاهی بدرخشیم و مورد توجه قرار بگیریم. در نهایت کادرفنی تیم ملی هستند که لیست تیم ملی را مشخص خواهند کرد.»

 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های مصاحبه