گزارش

13594
شرایط خاص عیسی در سالروز بازی پرحاشیه

پاختاکور و دومین نقطه عطف در کارنامه عیسی؟

شرایط خاص عیسی در سالروز بازی پرحاشیه

عیسی آل کثیر تنها بازیکن ترکیب فعلی پرسپولیس است که سابقه گلزنی مقابل پاختاکور را دارد.

به گزارش ایران ورزشی، دیدار دو تیم پرسپولیس و پاختاکور امروز در شرایطی به میزبانی ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار می‌شود که درست چهار سال قبل، این دو تیم در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در دوحه قطر به مصاف هم رفتند و پرسپولیس در روز اخراج جلال‌الدین ماشاریپوف ستاره این روزهای استقلال، با دو گل عیسی آل‌کثیر حریف خود را شکست داد.

عیسی در اولین روزهای خود به عنوان بازیکن پرسپولیس در تیم یحیی گل‌محمدی، روزهای خوشی را سپری می‌کرد و همه چیز در پروسه افزایش محبوبیت، به سود او پیش می‌رفت اما شادی گل پرحاشیه، همه چیز را به هم ریخت. قوانین سخت‌گیرانه کنفدراسیون فدراسیون فوتبال آسیا، درست ساعاتی پیش از بازی نیمه‌نهایی با النصر عربستان موجب محرومیت شش ماهه آل‌کثیر شد و این مسابقه برابر پاختاکور، روی دوران حرفه‌ای او تأثیر زیادی گذاشت.

حالا چهار سال از آن مسابقه گذاشته و عیسی آل‌کثیر پس از یک رفت و برگشت در ترکیب پرسپولیس، روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد. عیسی در ۶ مسابقه این فصل به هیچ وجه نتوانسته انتظارات هواداران و کادر فنی را برآورده کند و پس از ورود لوکاس ژوائو به تیم، تبدیل به اولویت سوم گاریدو برای پست مهاجم نوک شده است. پس از اینکه در دربی تهران حتی یک دقیقه هم فرصت بازی به آل‌کثیر نرسید، انتظار می‌رود این بازیکن جایی در ترکیب اصلی پرسپولیس نداشته باشد اما در صورت حضور در این بازی، تکرار درخشش مقابل پاختاکور بهترین سناریو برای عیسی خواهد بود. درخششی که شاید تبدیل به دومین نقطه عطف کارنامه ورزشی عیسی در پرسپولیس شود.


انتهای پیام/
دیدگاه ها