ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

فوتبال ایران

13632
درخشان :بازگشت باقری اتقاق خوبی است به یک شرط

بازیکنان فعلی پرسپولیس وارثان خوبی تیم نسل ما هستند

درخشان :بازگشت باقری اتقاق خوبی است به یک شرط

حمید درخشان تیم فعلی پرسپولیس با هدایت گاریدو را تیم خیلی خوب و صاحب حس قهرمانی می داند .


*در خصوص شرایط بازی پرسپولیس مقابل تیم چادرملو چه پیش بینی دارید؟


پرسپولیس رفته رفته و هر بازی که گذشت شرایط خوبی پیدا کرد.این بار هم امیدوارم ورزشگاه تختی شرایط خوبی به لحاظ زمین چمن داشته باشد چون در این صورت حتما شرایط به گونه ای خواهد شد که پرسپولیس می تواند درادامه راه بردهایش را مقابل چادرملو هم تکرارکند .


* درصورت پیروزی مقابل چادرملو چقدر به صدرنشینی خوشبین هستید ؟


رسیدن به صدر انگیزه کمی برای عنوان قهرمانی محسوب نمی شود خصوصا برای پرسپولیسی که مدافع عنوان قهرمانی است و به نوعی محکوم به این است که در هر بازی برنده شود .قطعا اگر پرسپولیس بخواهد باز هم قهرمان شود در اولویت اول باید برنده شود و به صدر برسد تا با تثبیت خودش در صدر بتواند قهرمانی دیگری کسب کند .


*با توجه به سابقه قبلی خودتان و بقیه ستاره های پرسپولیس فکر می کنید تیم و بازیکنان فعلی وارثان خوبی برای تیم و بازیکنان قبلی بوده اند ؟


بازیکنان قدیمی بدون پول پرسپولیس را در اوج نگه داشتند و واقعا شایسته تقدیر هستند.آنها ارث بزرگی را به نسل های بعدی رساندند با این وجود باید بگویم که کسب قهرمانی های متوالی مانند گلات قهرمانی و دو بار رسیدن به فینال آسیا نشان داد که بازیکنان فعلی و چند سال اخیر وارثان خوبی برای بازیکنان بزرگ پرسپولیس بوده اند که سالها موفق شده اند بهترین عناوین را کسب کنند.به همین دلیل معتقدم پرسپولیس و تیم چند سال اخیر پرسپولیس هم از هر حیث شایسته تقدیر و تشکر بوده است.خوشبختانه هواداران پرسپولیس هم از تیم فعلی و نتایج چند سال اخیرتیمشان لذت می برند و از شرایط راضی هستند هر چند من معتقدم ما باید به لحاظ شرایط سخت افزاری و نرم افزاری هم قوی شویم و فقط به قهرمانی در ایران بسنده نکنیم و به موفقیت‌های بزرگتر هم فکر کنیم.


*بار قبل اعتقاد به تقویت پرسپولیس در پست پلی میکر و مهاجم داشتید هنوز هم بر سر صحبت قبلی تان هستید ؟


با حضور مهاجم خارجی و اضافه شدن سعید مهری فکر می کنم پرسپولیس شرایط خوبی دارد و ان شاالله که با همین بضاعت در لیگ نخبگان و ادامه لیگ باز هم می تواند روند موفق خودش را ادامه دهد .


* فکر می کنید پرسپولیس قادر به کسب عنوان قهرمانی و موفقیت در لیگ نخبگان با وجود جنگ نابرابرخواهد بود ؟


باید هزینه کنیم و باشگاه‌هایمان را درست کنیم و جنگ نابرابر و فاصله را با تیم‌های پرهزینه و پیشرفته به حداقل برسانیم.باید بیشتر تلاش کنیم و  فقط به قهرمانی در لیگ ایران دلخوش نباشیم چون این قهرمانی برای بهترین تیم فوتبال باشگاهی ما نیست .


*در خصوص ابقای مدیر عامل پرسپولیس چه صحبتی دارید ؟


حتما تصمیم درستی بوده چون دلیلی برای تغییر مدیری که در این چند ساله به خوبی کارش را انجام داده وجود ندارد و قطعا با ثبات شرایط مدیریتی باشگاه و تیم بهتر خواهد شد .


*در خصوص بازگشت کریم باقری هم صحبتهایی شده.در این رابطه چه نظری دارید ؟


بازگشت کریم باقری خوب است به شرط اینکه شرح وظایف ایشان کاملا مشخص شود چون در فوتبال حرفه ای و فعلی لازم است .


*برد در دربی 104 برای شما به عنوان پیشکسوت همان حس و حال قبلی را داشت ؟


همیشه برد دربی حس خیلی خوبی دارد و هنوز هم برای من برد رقیب سنتی حس و حال خیلی خوبی همراه با کری خوانی دارد چون این هم بخشی از لذت رقابت با رقیب سنتی است که برای تیم رقیب و دوستان هوادار رقیب کری بخوانید .من همان صبح دربی در تلویزیون بودم و در همان برنامه اعلام کردم که پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر برنده می شود در حالی که مهدی امیرآبادی هم به نمایندگی از استقلال آمده بود و گفت امیدوار است بازی خیلی خوبی را شاهد باشیم و هواداران فوتبال از تماشای یک بازی خوب لذت ببرند.


*زمانی که در دقیقه 89 پنالتی برای پرسپولیس گرفته شد نگزان از دست رفتن پنالتی نبودید ؟


اصلا استرس نداشتم چون اطمینان داشتم گولسیانی و کنعانی زادگان بهترین پنالتی زن هستند و دیدید که کنعانی چقدر راحت با صلابت و برخلاف جهت حرکت دروازه بان گل زد.
 
 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران