منهای فوتبال

1371
راه ورود دختر تنیس‌باز ایران به گرنداسلم استرالیا

راه ورود دختر تنیس‌باز ایران به گرنداسلم استرالیا

تکلیف دختر تنیسور ایران برای حضور در گرنداسلم جوانان استرالیا با اعلام رنکینگ ژانویه ۲۰۲۴ مشخص می‌شود.

به گزارش ایران ورزشی؛ ماندگار فرزامی دختر تنیسور ایرانی  می خواهد مثل  مشکات الزهرا صفی جواز حضور در گرند اسلم‌های جوانان را بگیرد.

 فرزامی رنکینگ 279 جوانان دنیا را دارد و با حضور در مسابقات بین المللی مختلف در حال جمع آوری  امتیاز و بهبود جایگاهش در رنکینگ جوانان است، در حالی که ۱۲۸ نفر اول رنکینگ، کاندیدای حضور در گرنداسلم هستند. 11 دی ماه برابر با اول ژانویه ۲۰۲۴  رنکینگ جهانی به روز می شود و نتنیسورهایی که سنشان  بیشتر از ۱۸ سال است، از رنکینگ خارج می شوند بنابراین احتمال دارد با حذف  یکسری از تنیسورها،  جایگاه فرزامی بهبود پیدا کرده و جواز حضور در گرنداسلم استرالیا را بگیرد. همچنین امتیاز مسابقات j۲۰۰ جوانان هم که در کیش برگزار می شود، می‌تواند به فرزامی برای حضور در گرنداسلم استرالیا کمک کند.

 اگر فرزامی نتواند به گرنداسلم استرالیا برسد،  با گرفتن امتیاز مسابقات دیگر  شانس حضور در گرنداسلم فرانسه را دارد.

فدراسیون ایران فعلا اسم  ماندگار فرزامی را برای گرنداسلم استرالیا ثبت  کرده ، اما ۱۴ روز مانده به شروع این مسابقات جدول مقدماتی و اصلی این مسابقات مشخص می شود. فدراسیون ایران با فدراسیون استرالیا مکاتبه کرده تا دعوتنامه برای فرزامی ارسال شود تا او بخشی از کارهای مربوط به اخذ ویزا را انجام دهد.

پیش از این مشکات الزهرا صفی اولین دختر تنیسور ایرانی بود که پایش به گرنداسلم جوانان رسید،  باید دید فرزامی می‌تواند دومین دختر ایرانی حاضر در این مسابقات معتبر باشد یا نه؟ 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال