ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

فوتبال ایران

13713
نعیم آبادی :پرسپولیس ضعف طراح دارد

مثل بازی با الاهلی باشند السد را می برند

نعیم آبادی :پرسپولیس ضعف طراح دارد

از پرسپولیس وتیمهای ایرانی دیگر درلیگ نخبگان آسیا نباید انتظار خیلی زیادی داشت .

 

سعید نعیم آبادی مدافع راست سابق پرسپولیس معتقد است سطح فنی تیمهایی مانند ازبکستان واقعا به ایران رسیده به همین دلیل کار  برای تیم ملی ایران و تیمهای باشگاهی مان در لیگ نخبگان برای رویاروی با چنین تیمهایی سخت و دشوار  است.

 

*در خصوص بازی خانگی  پرسپولیس مقابل پاختاکور که  به تساوی کشیده شده چه صحبتی دارید ؟

 

ما در این بازی با نتیجه ای که حاصل شد به این نتیجه رسیدیم که سطح فوتبال ما پایین آمده و به همان نسبت تیم‌هایی مانند ازبکستان پیشرفت کرده اند و به سطح فوتبال ما رسیده اند. از این رو گاها حتی با بازی با تیم‌های باشگاهی و ملی تیم ازبکستان به مشکل می خوریم .پرسپولیس مقابل تیم پاختاکور در نیمه اول نمایش خوبی داشت و به گل زود هنگامی هم رسید اما به هر حال مساوی در خانه بعد از باختی که در هفته اول مقابل الاهلی کسب کرده بودیم به مذاق خیلی ها خوش نیامد. با این وجود ما باید این مساله را در نظر بگیریم که از تیم‌های ما در لیگ نخبگان نباید خیلی انتظار بالایی برای کسب مقام داشت و همین که در این مسابقات شرکت کنیم و بازی‌های خوبی هم ارایه دهیم از نظر من با توجه به بضاعتمان کافی است .

 

*در خصوص بازی پرسپولیس مقابل چادرملو چه نظری دارید ؟

 

پرسپولیس مشکلی برای حضور در لیگ ایران و نتیجه گیری در لیگ برتر ندارد و به شکل طبیعی دو یا سه گل هم به تیم چادرملو می زند اما در آسیا شرایط متفاوت است و ما باید بپذیریم به نسبت تیم‌های دیگر آسیایی پیشرفت و هزینه نکردیم به همین دلیل در لیگ نخبگان نباید از پرسپولیس انتظار خیلی زیادی داشت .

 

*شانس قهرمانی در لیگ برتر با وجود تیم‌هایی مانند سپاهان و تراکتورکه بازیکنان زیادی را جذب کرده اند قائل هستید ؟

 

کار در آسیا سخت است هر چند من معتقدم شاید بیشتر مشکل ما بازی در مقابل تیم‌های عربستانی باشد و خیلی مقابل تیم‌های قطری و عراقی به مشکل نمی خوریم و قادریم از پس این تیم‌ها برآییم .

 

*با این وجود معتقدید که پرسپولیس قادر است که در مقابل تیم السد نتیجه بگیرد ؟

 

اگر پرسپولیس بازی را که در مقابل الاهلی انجام داد با همان کیفیت مقابل السدهم بازی کند قطعا درزمین هموار این تیم برنده خواهد شد و مشکلی نخواهد داشت و اولین سه امتیاز خودش را در لیگ نخبگان کسب خواهد کرد .

 

مشکل پرسپولیس را در بازیهایی که انجام داده در چه پستی می دانید ؟

 

ضعف پرسپولیس از نظر من یک هافبک طراح است بازیکنی که خوب پاس بدهد و بازیکنان تهاجمی تیمش و مهاجم هم تیمی اش را در موقعیت خیلی خوبی قرار دهد و این نقیصه و کمبود در پرسپولیس به چشم می خورد .مثلا زمان بازی خودم در پرسپولیس تیم ما بازیکنی مانند محسن عاشوری را داشت که به قول بچه ها موقعی‌تها را لقمه می کرد و برای مهاجمان فراهم می ساخت و به نوعی فرشاد پیوس هر سال با پاس‌های چنین هافکب آقای گل می شد و پاس‌هایش روی بند کفش مهاجمان ما فرود می آمد. هافبکی که با دو پایش هم عالی پاس می داد و حتی گاهی با "پس سرش "هم پاس می داد و به هر شکلی که بود مهاجمان تیمش را صاحب موقعیت می ساخت. به همین دلیل هم ما در هر بازی بهترین شرایط را داشتیم و در گلزنی و کارهای تهاجمی نظیر نداشتیم و تمام تیم‌های دیگر را تحت تاثیر خودش قرار می داد .


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران