اخبار

13730
سهراب دستیار اول مربی خارجی خواهد بود

وعده شهریاری در تمرین استقلال:

سهراب دستیار اول مربی خارجی خواهد بود

تمرین عصر امروز استقلال در حالی از حدود ساعت 16:15 در زمین شماره دو مجموعه ورزشی آزادی آغاز شد که همراه با حضور احمد شهریاری، رئیس هیأت مدیره استقلال، فرشید سمیعی مدیرعامل باشگاه استقلال، سهراب بختیاری‌زاده سرمربی موقت کار خود را دراین تیم آغاز کرد.
سهراب بختیاری‌زاده که تجربه سرمربیگری در شهرخودرو مشهد، استقلال خوزستان، صنعت نفت و... را در کارنامه دارد، حالا از سوی هلدینگ خلیج‌فارس به‌عنوان جانشین موقت جواد نکونام تا استخدام سرمربی خارجی انتخاب شد و هدایت آبی‌ها را برعهده گرفت.
بازیکنان استقلال پس از اظهارات کوتاهی که سهراب انجام داد، به نرم‌دوی دور زمین شماره دو آزادی پرداختند که محمد نوازی مثل همیشه جلوتر از آنها مشغول دویدن شد و برخی بازیکنان مثل رامین رضاییان، میلاد زکی‌پور، رافائل سیلوا و... نیز در کنارش دیده شدند.
پیش از شروع تمرین، شهریاری رئیس هیأت مدیره استقلال در جمع بازیکنان تیم گفت: «قبل از هر موضوعی یک بار دیگر از تلاش‌های نکونام بابت زحمات ایشان در طول مدت حضور در کادرفنی استقلال تشکر می‌کنم، در فوتبال حرفه‌ای بروز این اتفاقات کاملا طبیعی است اما ما قدردان زحمات ایشان و همکاران محتر‌شان هستیم. شما جزو بهترین‌های فوتبال ایران هستید، ما در مجموعه بزرگ استقلال به توانمندی تک تک شما اعتقاد داریم و معتقدیم شما می‌توانید دوباره به اوج بازگردید. همین جا اعلام می‌کنم ما قصد استخدام یک مربی بزرگ خارجی را داریم تا استقلال با حضور یک مربی بزرگ بتواند اتفاقات خوبی را با توانمندی شما رقم بزند، بختیاری‌زاده هم به عنوان دستیار اول سرمربی خارجی در کادر فنی حضور خواهند داشت تا بتوانیم از توانمندی‌های فنی ایشان بهره‌مند شویم.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار