ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

فوتبال ایران

13742
مهدی شیری :  سروش باید جلوتر بازی کند

با برگشتن سرلک مشکلات خط میانی خیلی کمتر می شود

مهدی شیری : سروش باید جلوتر بازی کند

بازیکن سابق پرسپولیس می گوید سروش باید جلوتر بازی کند تا قادر باشد به بیشترین نحو ممکن کارایی خودش را ارایه دهد .

مهدی شیری می گوید در زمان سرمربیگری علی دایی با پیراهن پرسپولیس دو بار در ورزشگاه تختی بازی کرده که هر دوبار برنده از زمین خارج شده است .او می گوید اگر زمین چمن خوب باشد پرسپولیس با اختلاف چند گل حریفش را شکست خواهد داد .

*بازی پرسپولیس در ورزشگاه تختی را چگونه ارزیابی می کنید ؟


یادم هست زمان علی دایی در ورزشگاه تختی بازی کردم که بازی مقابل ساپیا را یک بر صفر بردیم و مقابل یک تیم تبریزی دیگر لیگ هم برنده شدیم .جو خوبی در ورزشگاه وجود داشت و ما در ان ورزشگاه هم برنده بودیم به همین دلیل این بار هم معتقدم اگر زمین خوب باشد قطعا پرسپولیس تیم چادرملو را در ورزشگاه تختی با حمایت هوادارانش شکست خواهد داد .صددرصد پرسپولیس در این بازی برنده خواهد شد و به زودی صدر را پس خواهد گرفت .جایی که در این سالها به آن عادت کرده و وقتی به آنجا برسد دیگر آن را به تیم دیگری تحویل نخواهد داد .شرایط هم الان برای پرسپولیس و رسیدن به صدر یک موقعیت طلایی است به همین دلیل پرسپولیس این موقعیت  را از دست نخواهند داد .


*آنالیز شما از بازی پرسپولیس مقابل چادرملو چیست ؟


همیشه آنالیز تیم‌هایی که همیشه از لیگ پایین تر صعود می کنند کمی سخت است چرا که از لحاظ روحی مقابل تیم‌های بزرگ شرایط خاصی دارند و خیلی ممکن است بالا و پایین شوند.ممکن است هیجان بالای این تیم ها بعضا شرایط خاصی را به وجود بیاورد و به همین دلیل گفتم پیش بینی شرایط روحی شان سخت است اما حتما این تیم هم نقاط ضعفی دارد که پرسپولیس از آن بهترین استفاده را برده و برنده خواهد شد .


*چرا پرسپولیس در بازیهای لیگ برتر ولیگ قهرمانان دو چهره متفاوت داشته ؟


پرسپولیس با برد دربی و ارائه بازی مقابل الاهلی خیلی خوب و قوی نشان داد و امیدوارمان کرد اما در بازی  با پاختاکور،بازیکنان پرسپولیس خوب بازی نکردند و اشتباهاتی را مرتکب شدند که حتما باید برطرف شود .


*در بازی مقابل پاختاکور مشکل تیم را بیشنتر در چه پستی دیدید ؟


تعویض های پرسپولیس مقابل پاختاکور از نظر من ایراد داشت اما اشکال کلی ما در این بازی در حفظ توپ بود. جایی که بازیکنان ما خصوصا هافبک‌های میانی مان در حفط توپ مشکل داشتند .البته فکر می کنم نوع بازی گرفتن از سروش اشتباه است چون باید جلوتر از جایی که از او بازی می گیرند به میدان برود تا نهایت بازدهی را داشته باشد ضمن اینکه با اضافه شدن سرلک ممکن است خیلی از مشکلات پرسپولیس حل شده ودر خط میانی کمتر شود .
 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران