فوتبال ایران

13744
اخباری: مقابل پرسپولیس برای سه امتیاز تلاش می کنیم

فوتبال تهاجمی و در خور لیگ برتر ارائه می دهیم

اخباری: مقابل پرسپولیس برای سه امتیاز تلاش می کنیم

سرمربی تیم چادرملو گفت همه رویای بازی مقابل استقلال و پرسپولیس در آزادی را دارند.

سرمربی تیم چادر ملو گفت: فکر می‌کنم مسابقه فردا یک بازی تاکتیکی خواهد بود.

به گزارش ایران ورزشی و به نقل از  خبرگزاری فارس، سعید اخباری در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس، اظهار داشت: با یک تیم بزرگ و پرهوادار که بازیکنان باتجربه و کادرفنی خوبی دارد، بازی داریم.وی افزود: سعی می‌کنیم با توجه به شرایط بازی استراتژی خوبی داشته باشتیم تا بتوانیم روند خوب‌مان در این ۳ هفته را حفظ کنیم. بازیکنان ما از سال گذشته برای بازی در لیگ برتر لحظه شماری می‌کردند. بازیکنان تاکتیک پذیری داریم که اهداف بزرگ و انگیزه زیادی دارند. فکر می‌کنم مسابقه فردا یک بازی تاکتیکی خواهد بود

.سرمربی چادرملو درمورد اینکه پس از سال‌ها از ورزشگاه تختی استفاده می‌شود و به نظر می‌رسد چمن این ورزشگاه شرایط خوبی ندارد، گفت: قائدتا زمین خوب چه برای پرسپولیس که فوتبال روی زمین و روانی ارائه می‌دهد و چه برای تیم ما مهم است. امسال هربار در یک زمین نامناسب مانند نقش جهان یا زمین انزلی که اصلا در حد لیگ برتر نیست، بازی داشتیم، آسیب خوردیم.وی افزود: امیدوارم فردا شرایط زمین طوری نباشد که دو تیم ضرر کنند. افسوس و حیف... همیشه بازیکنان تیم‌های شهرستانی دوست داشتند در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال و پرسپولیس بازی کنند. هرکسی در فوتبال رویای بازی مقابل استقلال و پرسپولیس در آزادی را دارد. خیلی ناراحت و متاسفیم که در پایتخت این شرایط به وجود آمده و نمی‌دانیم شرایط تختی چگونه است ولی به هرحال شرایط برای هر دو تیم یکسان است.سرمربی چادرملو با اشاره به استفاده از VAR در بازی فردا، عنوان کرد: بعد از این چند هفته، اولین بار است که در مسابقه‌ای حاضریم که VAR دارد. متاسفانه شرایط ناعادلانه‌ای وجود داشته که برخی تیم‌ها در همه بازی‌هایشان VAR داشتند و برخی تیم‌ها اینطور نبودند.

اگر VAR کم است هر هفته قرعه کشی کنید

اخباری ادامه داد: الان هم اگر ما VAR داریم به خاطر بازی با پرسپولیس است. تقاضا می‌کنم برای استفاده ازامکانات نگاه عادلانه‌ای به تیم‌ها وجود داشته باشد. جدول مسابقات، برآیند تلاش و زحمات یک تیم است. نمی‌شود چند تیم از VAR استفاده کردند و حقشان را گرفتند اما تعداد زیادی تیم، از این قضیه استفاده نکنند وقرار باشد شما ارزیابی و رده بندی کنید. این عادلانه نیست. حق مردم یک استان چه برای تیم ما چه برای تیم‌های دیگر ضایع می‌شود.وی تصریح کرد: چه اشکالی دارد اگر تعداد VAR کم است هر هفته قرعه کشی کنند؟ نه اینکه همیشه برای چند تیم خاص باشد. در هرصورت باید از شرایط تمکین کنیم ولی درخواست‌هایمان را می‌گویم.

سرمربی چادرملو با اشاره به اینکه به همراه چند مربی دیگر درخواستی پیرامون استفاده اجباری از ۲ بازیکن زیر ۲۱سال در لیست تیم‌ها به بهاروند ارائه کرده، گفت: با چند باشگاه دیگر نامه زدیم اما ترتیب اثری داده نشده است. امیدوارم به خواسته‌های تیم‌های دیگر هم توجه شود. تیم‌ها هزینه می‌کنند و باید بتوانند از بازیکنان‌شان استفاده کنند. درخواست دادیم و نمی‌دانم چرا مقاومت می‌شود؟ از طرفی اعلام می‌شود سهمیه زیر ۲۵سال آزاد است و تعداد بزرگسال را اضافه می‌کنید!وی افزود: بعد ما را اجبار می‌کنید که ۲ بازیکن زیر ۲۱ سال حتما در لیست باشد. شاید اگر از قبل سیر تدوین این قانون منطقی تر بود می‌توانستیم بپذیریم ولی الان هر هفته باید ۲ بازیکن بزرگسال را روی سکو بفرستیم. در بازی‌های قبلی هم گفتیم اما کسی توجه نکرد، گفتیم شاید این بازی که پخش مستقیم است بهتر دیده شود! امیدوارم به این قضیه ترتیب اثر داده شود‌.

هوداران یزدی بی نظیر و فوتبال فهم هستند

سرمربی چادرملو درمورد اینکه شور و نشاط هواداران یزدی در بازی‌های بیرون از خانه این تیم وجود ندارد و به همین خاطر این تیم روحیه لازم را ندارد، عنوان کرد: البته ما برای بازی کمبود روحیه‌ای نداریم! پر روحیه هستیم. ۱۹ سال از حضور اخرین تیم یزدی در لیگ برتر می‌گذشت. مجموعه چادرملو سهمیه یک تیم لیگ یکی را خرید. بعد از ۲ سال که به من اعتماد کردند با یک برنامه ریزی خوب فنی و مدیریتی، توانستیم به لیگ برتر صعود کنیم و هواداران به سمت این تیم جذب شدند.

وی افزود: هواداران بی نظیری از سراسر استان یزد داریم. با اینکه فوتبال سال‌های زیادی در یزد نبود، کاملا فنی و فوتبال فهم هستند. خوشحالیم که توانستیم با بازی خوب و نتیجه آن‌ها را جذب کنیم. شاید اوایل تعداد کمی می‌آمدند اما الان جای سوزن انداختن در ورزشگاه ما نیست. با این شور و اشتیاق مسئولیت ما بیشتر می‌شود. همه برای خوشحالی مردمی که از سراسر استان یا حتی خارج از استان یزد می‌آیند، تلاش می‌کنیم. اگر فردا بودند خیلی به ما کمک می‌کرد.

امیدوارم فردا به انتخاب‌های من ایمان بیاورید

اخباری ادامه داد: بعد از مدت‌ها بازی در شرق تهران و ورزشگاه تختی برگزار می‌شود. بچه‌های ما مقابل هواداران پرسپولیس انگیزه‌های خودشان را دارند. خوب تمرین کردند. بستر خیلی خوبی است که توانایی‌های خودشان را نشان بدهند. در لیگ برتر هر تیمی که اعتماد به نفس بیشتری داشته باشد و کمتر اشتباه کند، می‌تواند موفق‌تر باشد. عمده گل‌ها روی ضربات ایستگاهی یا اشتباهات فردی است. امیدوارم فردا تیم بی اشتباه یا کم اشتباه، ما باشیم.سرمربی چادرملو درمورد اینکه آیا از نقل و انتقالات باشگاه راضی است، اظهار داشت: هر باشگاهی برای بستن تیم بودجه، استراتژی و فلسفه‌ای دارد. فلسفه ما استفاده از بازیکنان جوان خودمان که در لیگ یک موفق شدند، بود. کلا ۳ بازیکن لیگ برتری و ۶ بازیکن خارجی با قیمت‌های مدنظر باشگاه جذب کردیم. من متصدی انتخاب نفرات هستم و راضی بودم.

وی افزود: جو رقابت و رفاقت خیلی خوبی در تیم ما وجود دارد که فردا خواهید دید. بازی‌های استقلال و پرسپولیس را افرادی هم که زیاد فوتبال را دنبال نمی‌کنند، حتی برای لحظه‌ای می‌بینند. بازیکنان با کیفیتی داریم که حقشان را از این فوتبال نگرفتند. اگر فردا اعتماد به نفس لازم را داشته باشیم به انتخاب‌های من ایمان می‌آورید.

با فوتبال هجومی و درخورِ لیگ برتر به مصاف پرسپولیس می‌رویم

اخباری ادامه داد: از یک تورنمنت خیلی سخت به نام لیگ یک که ماراتن ۳۴ هفته‌ای بود خارج شدم. ۵ بازی هم در جام حذفی داشتیم. وقتی به لیگ برتر آمدیم دیدم اینجاهم یک ماراتن است. می‌دانیم با یک هفته لغزش جایگاه‌ها عوض می‌شود. این جایگاه را با زحمت به دست آوردیم. تمام مجموعه تلاش می‌کند این روند حفظ شود. همه دوست دارند برنده شوند و امتیاز بگیرند. ما هم همیم رویه را داریم.

وی افزود: من فوتبال رو به جلو و تماشاگر پسند را بیشتر دوست دارم تا اینکه بازی با شرایط نامتعارف باشد. فردا با یک فوتبال هجومی و در خورِ اسم لیگ برتر حاضر می‌شویم. برای گرفتن ۳ امتیاز تلاش می‌کنیم. غیر از این باشد آن رقابت، رقابت خوبی نیست. الان هم با این جایگاه مغرور نمی‌شویم و اگر اتفاقی هم بیفتد ناامید نمی‌شویم. این رقابت و ماراتن تا هفته‌های اخر ادامه دارد.

جاه طلبی‌های زیادی داریم

سرمربی چادرملو تصریح کرد: سال اول حضور این تیم در لیگ برتر است و منطق می‌گوید باید حفظ شود ولی جاه طلبی‌های زیادی داریم. با برخی بازیکنان حتی ۸ سال کرده‌ام و در تیم ما بیشتر شرایط دوستی برقرار است.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران