ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

فوتبال ایران

13762
خوردبین :علیپور قادر است تا رکورد دومین گلزن برتر پرسپولیس هم پیش برود

خستگی دربی و بازی مقابل الاهلی اجازه بازی خوب را مقابل پاختاکور از پرسپولیس گرفت

خوردبین :علیپور قادر است تا رکورد دومین گلزن برتر پرسپولیس هم پیش برود

رسیدن به رکورد گلزنی فرشاد سخت است .

محمود خوردبین افت پرسپولیس در مقابل پاختاکور را به دلایلی جدا از مساله فنی ارتباط می دهد .پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با شرایط فنی پرسپولیس در لیگ نخبگان دلیل خاص خودش را ارایه می دهد .

*چرا پرسپولیس برخلاف بازی اش مقابل الاهلی مقابل پاختاکور چره خوبی ارایه نداد ؟

به نظرم پرسپولیس خسته بود و بازیکنان این تیم به دلیل خستگی بالای دیدار دربی و بازی پر فشار دیدار مقابل الاهلی تا حدودی خسته پای به دیدار مقابل پاختاکور گذاشتند به همین دلیل نتوانستند بازی که از انها انتظار می رفت را مقابل تیم ازبکستانی ارایه دهند اما پرسپولیس تیمی است که حتما شرایطش دوباره خوب خواهد شد .

*مقابل السد در قطر چه نمایش و نتیجه ای را از پرسپولیس انتظار دارید ؟

بازیکنان ما تمرینانت خیلی خوبی در چند روز اخیر داشته اند و به نظرم با تمهیدات و شرایط خاصی که گاریدو برای این دیدار در تیمش ایجاد خواهد کرد پرسپولیس حتما برنده خواهد بود .السد تیم خوبی است اما پرسپولیس معمولا مقابل تیم قطری نتایج خوبی کسب کرده است و من خیلی به نتیجه بازی پرسپولیس مقابل السد امیدوارم .

*در لیگ نخبگان به کسب عنوان و موفقیت پرسپولیس امیدوار هستید ؟

از این مرحله صعود خواهیم کرد اما کار در مراحل بعدی سخت است و برای موفقیت پرسپولیس بازیکنان پرسپولیس باید فراتر از نمایشی که ارایه دارند را از خودشان نشان دهند کاری که نشان داده اند توانایی اش را دارند .

*در مورد علیپور که به همراه صفر ایرانپاک فعلا چهارمین گلزن برتر پرسپولیس است چه نظری دارید و فکر می کنید او قادر است به رکورد افسانه ای گلزنی فرشاد پیوس برسد ؟

علیپور می تواند تا رده دوم بهترین گلزن تاریخ باشگاه هم پیش یررود اما من فکر می کنم رکورد گلزنی فرشاد دست نیافتنی است.

*بهترین بازیکن پرسپولیس را در این مدت چه بازیکنی ارزیابی کرده اید ؟

به نظرم وحید امیری بهترین بازیکن پرسپولیس بوده و بار دیگر ارزشهای بالای خودش را نشان داده است البته مهاجم خارجی پرسپولیس هم توانایی زیادی دارد که حتما از او بیشتر می شنویم .

*در مورد خط میانی انتقاد می شود که سروش نمی تواند یک طراح ایده ال باشد ؟

سروش بازیکن خیلی خوبی است که البته با رسیدن سرلک به فرم ایده آل بدنی ؛خط میانی پرسپولیس کامل خواهد شد ومشکلی نخواهد داشت.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران