سینا حسینی

سینا حسینی

فوتبال ایران

13763
احمد نور زیر بار عذرخواهی نرفت

گزارش «ایران ورزشی» از آشتی‌کنان نافرجام نوراللهی و قلعه‌نویی در امارات

احمد نور زیر بار عذرخواهی نرفت

اردوی تیم ملی فوتبال ایران از روز شانزدهم مهرماه در تهران تشکیل خواهد شد تا بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی خود را برای بازی با ازبکستان و قطر به کادرفنی تیم ملی معرفی کنند. امیر قلعه‌نویی فرداشب بعد از بازی تراکتور– فولاد فهرست نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی را رسماً منتشر خواهد کرد تا همه چیز مهیای سفر به تاشکند باشد.
نکته مهم فهرست جدید تیم ملی غیبت دوباره دو بازیکن خبرساز فوتبال ایران است که همچنان پشت خط ماندند و بعید به نظر می‌رسد که امیر قلعه‌نویی تمایلی برای دعوت آنها به اردوی تیم ملی از خود نشان دهد. نزدیکان کادرفنی تیم ملی اعتقاد دارند که دعوت نشدن رامین رضاییان بحث کاملاً فنی است چون سرمربی تیم ملی به نفرات هم‌پست رامین اعتقاد بیشتری دارد و بعید است رامین رضاییان شانسی برای دعوت شدن به تیم ملی داشته باشد مگر اینکه شرایط متفاوتی رقم بخورد تا امیر قلعه‌نویی دوباره مجاب شود که این بازیکن را به اردوی تیم ملی فرا بخواند.
اما داستان احمد نوراللهی کاملاً متفاوت است، اختلاف به وجود آمده میان این بازیکن و کادرفنی تیم ملی باعث شده او از فهرست تیم ملی خارج شود و تا مادامی که این بازیکن نسبت به عذرخواهی اقدام نکند محال است امیر قلعه‌نویی دوباره او را در جمع بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی قرار دهد. حالا سؤال اینجاست که آیا پیش زمینه برای عذرخواهی نوراللهی طراحی شده که او مجدداً در خدمت تیم ملی باشد؟
بر اساس پیگیری‌های خبرنگار «ایران ورزشی»، امیر قلعه‌نویی در گفت‌و‌گو با برخی نزدیکان خود اعلام کرده، اولویتش نظم و انضباط است و اگر بازیکنی از این مقوله سرپیچی کند قطعاً در فهرست وی جایی ندارد، پس از این اظهارنظر برخی افراد شناخته شده تلاش خود را آغاز کردند تا در موقعیتی مناسب نوراللهی از سرمربی تیم ملی دلجویی کند تا دوباره این بازیکن مجوز حضور در تیم ملی را بگیرد اما اتفاق عجیبی این تلاش‌ها را نقش برآب کرد تا به کلی راه بازگشت نوراللهی به تیم ملی مسدود شود.
گفته می‌شود در جریان سفر تیم ملی به امارات برخی دوستان مشترک این دو برنامه‌ریزی ویژه‌ای انجام می‌دهند، تا نوراللهی، قلعه‌نویی را از نزدیک ملاقات کند تا کدورت و دلخوری به وجود آمده برطرف شود تا او به این ترتیب زمینه بازگشت خود به تیم ملی را فراهم سازد اما در دقیقه 90 نوراللهی از حضور در این برنامه خودداری می‌کند، تلاش افراد واسطه برای منصرف کردن نوراللهی هیچ نتیجه‌ای در برنداشت تا در اوج ناباوری مراسم آشتی‌کنان نوراللهی و قلعه‌نویی به هم بخورد.
با شکل‌گیری این معادلات به نظر می‌رسد احمد نوراللهی دیگر علاقه‌ای به بازگشت به تیم ملی ندارد و قطعاً با این فرایند قلعه‌نویی هم روی نام او خط قرمز خواهد کشید تا نام نوراللهی نیز به فهرست بازیکنان ملی که به واسطه اختلاف با سرمربی وقت تیم ملی از پوشیدن پیراهن تیم ملی محروم ماندند نیز اضافه شود.
انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران