فوتبال ایران

13764
آمادگی مشهد برای یک میزبانی تمام عیار

احتمال دعوت از چند بازیکن جدید برای دیدار با قطر

آمادگی مشهد برای یک میزبانی تمام عیار

تیم ملی فوتبال ایران در هفته‌های سوم و چهارم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ به مصاف ازبکستان و قطر خواهد رفت. شاگردان امیر قلعه‌نویی نوزدهم مهرماه در تاشکند به مصاف ازبکستان خواهند رفت و سپس ۲۴ مهر در مشهد پذیرای قطر خواهند بود.

از این رو لیست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی ایران یکشنبه شب با پایان هفته هفتم لیگ برتر فصل جاری فوتبال کشور از سوی امیر قلعه‌نویی معرفی خواهد شد که مهم‌ترین موضوع در لیست تیم ملی، تغییر در اسامی بازیکنانی است که بار دیگر قرار است به اردو دعوت شوند.
در این بین احتمالاتی در خصوص بازیکنان دعوت شده به تیم ملی مطرح است، شنیده می‌شود قلعه‌نویی با بررسی عملکرد بازیکنان لژیونر، محمد محبی را به تیم ملی دعوت کند. محبی در آخرین بازی روستوف توانست برای تیمش بازی کرده و گلزنی کند. همچنین محمدجواد حسین‌نژاد و سعید سحرخیزان نیز که غایبان لیست تیم ملی ایران برای بازی با قرقیزستان و امارات بودند از شانس زیادی برای حضور دوباره در جمع ملی‌پوشان برخوردار
هستند.
در این بین کریم انصاری‌فرد، رامین رضاییان و احسان حاج‌صفی نیز همچنان از کمترین شانس برای بازگشت به جمع بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی ایران برخوردار هستند. در این بین صحبت‌هایی در خصوص میزبانی تیم ملی و باشگاه‌های ایرانی در آسیا مطرح می‌شود که امیر مهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال نسبت به این موضوع چنین واکنشی داشت: «در هفته‌های اخیر تیم‌های مختلفی به ایران سفر کردند و مشکلی هم نبود، این موضوع در نامه‌ای به اطلاع کنفدراسیون فوتبال آسیا هم رسید و همچون گذشته همه چیز مهیای میزبانی‌های بین‌المللی خواهد بود. در بازی تیم‌ ملی فوتبال ایران با قطر هم در نظر داریم از حشمت مهاجرانی یکی مفاخر فوتبال ایران قدردانی کنیم که برنامه‌های آن در دست اقدام است.»
او در خصوص اضافه شدن دستگاه‌های جدید VAR به لیگ برتر فوتبال ایران، گفت: «طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته بزودی این اتفاق خواهد افتاد و ۲دستگاه دیگر هم به چرخه لیگ برتر وارد می‌شود. با این شرایط امیدواریم شرایط برگزاری ۷ دیدار از رقابت‌های لیگ برتر در هفته‌های آتی، تحت پوشش کمک‌داور ویدیویی قرار بگیرد که در این راستا همکاری و تلاش همه بخش‌ها از جمله فدراسیون فوتبال، رسانه ملی، هیأت‌ها و باشگاه‌های فوتبال و ادارات کل ورزش و جوانان قابل تقدیر است و امیدواریم هر چه زودتر این موضوع نهایی شود.»
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در واکنش به آخرین اخبار از پرونده کرمان، افزود: «مرجع قضایی در روزهای اخیر در این خصوص صحبت‌هایی را داشته که رسانه‌ای هم شد. متأسفانه یکی از مشکلاتی که وجود دارد به انتشار شایعاتی هدفمند با دلایل مشخص باز می‌گردد که برای بسیاری از اهالی فوتبال روشن بوده و پروژه‌ای نخ‌نماست. وظیفه ما در فدراسیون صیانت از این رشته است و در این راه اقدامات خوبی هم صورت گرفته، مراجع قضایی اطلاعات کامل و اشراف تمام به موضوعات دارند و با اخبار کذب و شایعات هم از طرف فدراسیون برخورد لازم صورت می‌گیرد.»
انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران