اخبار

13771
این یوونتوس تسلیم‌ناپذیر

دو رکورد به نام تیاگو موتا

این یوونتوس تسلیم‌ناپذیر

استحکام دفاعی اولویت تیاگو موتا در مقطع ابتدایی فصل بوده و یوونتوس نخستین تیمی بوده که در شش بازی اول سری A گل نخورده است اما برد ۳ بر ۲ مقابل لایپزیگ رکورد دیگری برای تیم موتا رقم زد و آنها توانایی‌شان برای واکنش به شرایط سخت را به رخ کشیدند.

به گزارش ایران ورزشی، بیانکونری دوبار در ردبول آره‌نا عقب افتاد و با وجود اخراج میکله دی‌گرگوریو و ضربه پنالتی میزبان، خودش را جمع و جور کرد. در نهایت دوشان ولاهوویچ و فرانسیسکو کونسیسائو دو گل زیبا زدند تا یک افتخار بی‌سابقه در تاریخ لیگ قهرمانان برای یوونتوس به دست آید. این تیم برای اولین‌بار توانسته یک بازی در لیگ قهرمانان را ببرد در حالی که دوبار عقب افتاده است. بنجامین ششکو دوبار میزبان را جلو انداخت و میهمان به وسیله ولاهوویچ به گل مساوی رسید تا اینکه کونسیسائو گل پیروزی را زد.
در این بازی همه‌چیز علیه یوونتوس پیش رفت، در 12 دقیقه ابتدایی دو بازیکن خود را از دست دادند. گلیسون برمر در دقیقه شش مجبور به ترک زمین شد و باشگاه اعلام کرده به جراحی نیاز دارد. برمر در هر هشت بازی قبلی تیمش در این فصل در ترکیب اصلی قرار داشت و تا قبل از بازی با لایپزیگ تعویض نشده بود. او که در سال 2022 از تورینو به یووه آمد، در 91 بازی برای این تیم هشت گل زده است.
دقایقی بعد نوبت به نیکو گونزالس رسید که دچار مصدومیت ران شد و بازی را ترک کرد. با اخراج دروازه‌بان، سختی کار تیم دوچندان شد اما بعد که خود را منطبق کردند، به نحوی مسابقه را مدیریت کردند که گویی تعداد بازیکنانشان با میزبان مساوی است.
شاید بهترین بازیکن یوونتوس در این دیدار نیکولو فاجولی بود که درخشش را از بازی با جنوا آغاز کرد و در این بازی به اوج رساند. این بازیکن 23 ساله که 90 دقیقه برای یوونتوس دوید، از جهات مختلف به تیم کمک کرد؛ در 7 دوئل زمینی و هوایی برنده شد، 98 درصد پاس‌هایش به مقصد رسید و پاس گل سوم را به کونسیسائو داد.
شاید کار برای یوونتوس در این بازی سخت شد اما به لطف فاجولی و ولاهوویچ سه امتیاز باارزش را به خانه بردند و مهم‌تر از آن ثابت کردند توانایی غلبه بر شرایط سخت را دارند.
یوونتوس که هر دو بازی‌اش در لیگ قهرمانان را برده و یکی از هفت تیم شش‌امتیازی این رقابت‌هاست، فردا در آلیانتس آره‌نا میزبان کالیاری است و در بازی بعدی خود در لیگ قهرمانان از اشتوتگارت پذیرایی می‌کند.
انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار