رزمی

13787
پورشیب: اخراج مربیان کاراته مطرح نیست!

پورشیب: اخراج مربیان کاراته مطرح نیست!

سرپرست دبیرکلی فدراسیون کاراته گفت: موضوع درگیری مربیان تیم های ملی کاراته بانوان در حال بررسی است اما اخراج آنها از تیم های ملی مطرح نیست.

به گزارش ایران ورزشی و به نقل از فارس، اردوی آماده سازی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان تیم های ملی دختران و پسران کاراته در حالی برای حضور در مسابقات جهانی در مجموعه ورزشی کبکانیان تهران پیگیری می شود که شب گذشته بحث و درگیری ستاره موسوی سرمربی تیم ملی کاراته امید ایران و ریحانه نصیری مربی تیم ملی در رسانه ها مطرح شد.

ذبیح الله پورشیب سرپرست دبیرکلی فدراسیون کاراته، در واکنش به این موضوع گفت: واقعیت این است اختلاف نظر که بین این مربیان پیش آماده، خارج از اردوی تیم ملی بوده است. ما در حال بررسی هستیم تا ببینیم موضوع چه بوده است.

سرپرست دبیر کلی فدراسیون کاراته در رابطه با این که آیا مربیان مذکور از همراهی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی ایتالیا باز خواهند ماند، گفت: در حال بررسی شرایط هستیم اما موضوع اخراج مربیان مطرح نیست، تلاش بر این است که موضوع حل و فصل شود. تیم در آستانه اعزام به مسابقات جهانی است. در حال حاضر این دو مربی در اردوی تیم ملی حضور ندارند و بانوان زیر نظر سایر مربیان تمرین میکنند، ما پس از بررسی شرایط تصمیم گیری خواهیم کرد اما اخراج مربیان اصلا در کار نیست.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های رزمی