گزارش

13793
بوی اسکودتو در خیابان‌های ناپل

درس فوتبال کونته به شاگرد سابقش

بوی اسکودتو در خیابان‌های ناپل

ناپولی روز گذشته در هفته هفتم سری آ از سد تیم کومو گذشت.

به گزارش ایران ورزشی، پس از شکست سه بر صفر ناپولی مقابل ورونا در هفته اول سری آ و صحبت‌های تند آنتونیو کونته علیه مدیران باشگاه و انتقاد از سطح کیفی بازیکنان، کم‌تر کسی تصور می‌کرد که ناپولی جایی در بین مدعیان قهرمانی سری آ داشته باشد اما حالا در پایان هفته هفتم لیگ ایتالیا، ناپلی‌ها پس از دو سال بار دیگر طعم شیرین صدرنشینی در لیگ را می‌چشند.

پس از پایان هفته ششم با صدرنشینی ناپولی، این تیم در اولین بازی هفته هفتم به مصاف تیم جذاب کومو با هدایت سسک فابرگاس، شاگرد کونته در چلسی رفت و با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید. هر سه گل ناپولی در این مسابقه، توسط سه خرید تابستانی سرمربی ایتالیایی یعنی اسکات مک‌تامینی، روملو لوکاکو و داوید نرس به ثمر رسیدند تا اهمیت ارتقاء سطح ترکیب اصلی تیم برای رقابت در سری آ بار دیگر مشخص شود.

در ابتدای فصل، بسیاری از کارشناسان رقابت قهرمانی را بین اینتر آماده سیمونه اینزاگی و یوونتوس تیاگو موتا تصور می‌کردند اما حالا کونته، در اندیشه تبدیل کردن جمع مدعیان قهرمانی به یک مثلث است. کسی که این لیگ، با یوونتوس و اینتر به قهرمانی رسیده و پیش از این هم در چلسی، نشان داده که در سخت‌ترین شرایط می‌تواند تیم خود را به عنوان قهرمانی در لیگ برساند. شرایط چلسی در فصل ۲۰۱۶/۱۷ با هدایت کونته که به قهرمانی لیگ منجر شد، شباهت‌های زیادی به شرایط تیم این فصل ناپولی دارد و همین موضوع، هواداران این تیم را به کسب دومین اسکودتو در سه فصل اخیر امیدوار کرده است. هر چند ناپولی در ادامه فصل، چالش‌های بزرگ و سختی را برای تداوم روند حضور در بین مدعیان قهرمانی پیش رو دارد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های گزارش