اخبار

13819
حمایت مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان از نویدکیا

حمایت مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان از نویدکیا

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان ضمن عذرخواهی از هواداران این تیم به خاطر نتایج اخیر، بر حمایت همه جانبه از کادر فنی و خصوصا محرم نویدکیا تاکید کرد.

به گزارش  ایران ورزشی و به نقل از ایرنا، حسین پورمحمدی مدیرعامل باشگاه مس‌رفسنجان در خصوص شرایط بد تیم در لیگ بیست‌وچهارم، اظهار داشت: پیش از هر چیز به نوبه خودم از حمایت تک تک هواداران باشگاه قدردانی و از آنها عذرخواهی می‌کنم که هنوز در فصل جاری موفق به کسب نتایج دلخواه نشده‌ایم. تردید ندارم این تیم به شرایط مناسب نیم‌فصل فصل گذشته بازمی‌گردد و می‌تواند نتایج مورد انتظار را رقم بزند.

وی گفت: ما امروز نشست بسیار خوبی با نویدکیا داشتیم و در خصوص موارد و مسائل موجود گفت‌وگو کردیم. به وی اعلام کردم که باشگاه با تمام توان از سرمربی، کادر فنی و بازیکنان حمایت می‌کند. ما با اعتقاد و شناخت کامل به شخصیت ارزشمند و با اخلاقی مثل محرم نویدکیا اعتماد کردیم و فصل گذشته نتیجه این اعتماد را در نتایج درخشان تیم، شکست‌ناپذیری در لیگ و صعود به فینال جام حذفی مشاهده کردیم. امروز هم روند و شکل بازی‌ها نشان می‌دهد همچنان می‌توانیم به تکرار نتایج درخشان گذشته امیدوار باشیم.

تیم فوتبال مس‌رفسنجان اکنون از ۶ دیدار خود با کسب پنج امتیاز در جایگاه چهاردهم جدول رده‌بندی است.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار