اخبار

13825
جدال با غول استرالیایی

امیدوار به موفقیت خاتون در پاتوم‌تانی

جدال با غول استرالیایی

 خاتون به عنوان نماینده ایران در اولین دوره لیگ قهرمانان زنان آسیا امروز کار خود را ساعت 12:30 به وقت تهران مقابل تیم ملبورن‌سیتی استرالیا آغاز می‌کند. مسابقات باشگاهی قاره آسیا در طول هفته‌های گذشته در حالی دنبال ‌شده که استقلال و پرسپولیس، نماینده‌های فوتبال ایران در لیگ نخبگان هستند و سپاهان و تراکتور هم در لیگ قهرمانان آسیا کار خود را پیش می‌برند.

این 4 تیم، تنها نمایندگان فوتبال ایران در مسابقات آسیایی نیستند و در کنار آنها، باید اشاره‌ای هم به حضور خاتون در اولین دوره رسمی لیگ قهرمانان زنان آسیا کرد؛ تیمی‌که عنوان پرافتخارترین تیم فوتبال زنان ایران را با کسب 10 عنوان قهرمانی در اختیار دارد. خاتون برای رسیدن به جمع 12تیم مرحله گروهی، در مرحله مقدماتی ابتدا از سد آرتی‌سی بوتان گذر کرد و سپس شاگردان مرضیه جعفری موفق شدند کیچه هنگ‌کنگ را شکست بدهند تا صعودی مقتدرانه به جمع 12تیم مرحله گروهی داشته باشند.

حالا براساس قرعه‌کشی انجام شده، خاتون باید در مرحله گروهی با تیم‌های کالج اسکالرز تایلند، کایا ایلویلو فیلیپین و ملبورن‌سیتی استرالیا قهرمانان کشورهای خود رقابت کند و ورزشگاه بی‌جی شهر پاتوم‌تانی تایلند که به تیم پاتوم‌یونایتد تعلق دارد با ظرفیت 15هزار نفری میزبان رقابت‌هاست.

اما نکته مهم آنکه خاتون با قرعه سختی در مرحله گروهی مواجه شده و قهرمانان کشورهای تایلند، استرالیا و فیلیپین را پیش‌رو دارد. برای این امر مرضیه جعفری، شاگردانش را با ترکیب فاطمه مولایی، عارفه سیدکاظمی، رها یزدانی، ملیکا متولی، فاطمه امینه برازجانی، سرشین کمانگر، سمیه اسدیان، شهناز جعفری‌زاده، عاطفه رمضانی‌زاده، فاطمه پسندیده، فاطمه گرائیلی، طاهره پیروزی، زهرا قنبری، مونا حمودی، سمانه چهکندی، سارا دیدار، نگین زندی و مریم دینی به تایلند برده است. آنها امیدوار به تاریخ‌سازی هستند تا بتوانند در جمع 8تیم برتر مسابقات حضور پیدا کنند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار