فائزه زمانی

فائزه زمانی

مصاحبه

13831
موسوی: می‌خواستند تیمم را از چنگم درآورند

درگیری مقابل چشم ملی‌پوشان رخ نداده است

موسوی: می‌خواستند تیمم را از چنگم درآورند

چند روز بعد از درگیری فیزیکی بین سرمربی تیم امید و مربی تیم نوجوانان کاراته دختران، به نظر می‌رسد آتش‌بس نسبی در اردوی کاراته اعلام شده است.

درحالی که شنیده می‌شد در اردوی تیم‌های ملی پایه زد و خورد فیزیکی بین ستاره موسوی سرمربی تیم امید دختران و ریحانه نصیری مربی تیم نوجوانان مقابل چشم ملی‌پوشان به‌وجود آمده و فدراسیون هم به دنبال این اتفاق، تصمیم دارد تا در آستانه مسابقات جهانی ایتالیا این دو مربی را اخراج کند، حالا ستاره موسوی درگیری فیزیکی با نصیری مقابل دیدگان ملی‌پوشان جوان را تکذیب می‌کند و از ادامه همکاری و همراهی تیم امید در مسابقات جهانی خبر می‌دهد.

 

ماجرای این درگیری دقیقاً چه بود؟


اتفاق خاصی نبوده و یک مسأله شخصی و خانوادگی بین من و نصیری پیش آمد که حالا هم این سوءتفاهم برطرف شده است، در این بین فقط بعضی‌ها شیطنت کرده و پیازداغ ماجرا را زیاد کردند.


این موضوع که درگیری مقابل چشم ملی‌پوشان رخ داده، صحت دارد؟


خیلی محکم می‌گویم که این اتفاق در داخل کمپ تیم‌های ملی رخ نداده است، گواه صحبت‌هایم هم دوربین‌های داخل سالن است که می‌توانید آنها را چک کنید. این درگیری به هیچ عنوان جلوی چشم ملی‌پوشان نبوده و این فقط شیطنت عده‌ای است که می‌خواهند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند.


منظورت چه کسانی است؟


تیم من کمتر از یک ماه پیش در مسابقات قهرمانی آسیا قهرمان شد و 5 کاراته‌کا 5 مدال گرفتند که موفقیت صددرصدی اتفاق افتاد. بالاخره در این بین کسانی هستند که منتظر فرصت هستند تا با خراب کردن من، جایم در تیم ملی را گرفته و در آستانه مسابقات جهانی تیم آماده‌ام را از چنگم درآورند و موفقیت‌های احتمالی را به نام خود سند بزنند.


ماجرای اخراج چقدر صحت دارد؟


در این خصوص هنوز چیزی به من ابلاغ نشده است که اخراج شدم یا نمی‌توانم همراه تیم ملی باشم. بنابراین همچنان کنار تیم هستم و به کارم ادامه می‌دهم.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های مصاحبه