اخبار

13836
تورام، یک دو سه

نیش فرانسوی افعی ها

تورام، یک دو سه

مهاجم فرانسوی اینتر ثبت نخستین هت‌تریکش با پیراهن اینتر را اتفاقی خاص ارزیابی کرد.

اینترمیلان به لطف هت تریک مارکوس تورام شنبه شب مقابل تورینو در سن سیرو فاصله خود را با ناپولی، صدرنشین سری آ به دو امتیاز کاهش داد.

در این بازی اینزاگی از ابتدا با تکیه بر زوج موفق و همیشگی خود یعنی مارکوس تورام و لائوتارو مارتینز برای هدایت خط حمله ، تیم را راهی میدان کرد و عملکرد درخشان تورام اینتر را به یک سه امتیاز شیرین رساند.

 ملی پوش فرانسوی امشب در ورزشگاه سن ستاره تیمش بود و هت‌تریک او باعث شد که اینتر در بازی هفته هفتم سری A با نتیجه 3-2 مقابل تورینو 10 نفره برنده شود. مارکوس تورام شروعی استثنایی در فصل جدید با اینترمیلان داشته و نقش این مهاجم 27 ساله که در موفقیت این فصل اینتر در سری آ غیرقابل انکار است. او با هت تریک مقابل تورینو نشان داد در فرم مناسبی قراردارد و با این هتریک مجموع گل های خود را از آغاز سال 2024-2025 سری آ به 7 برساند، این عملکردها بر نقش مهم تورام در تعقیب قهرمانی اینتر تاکید می کند.

تنها نکته نگران کننده برای اینتر و هوادارانشف مصدومیت ستاره فرانسوی در آستانه حساس ترین مقطع فصل بود؛ تورام پس از عملکرد درخشان خود به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا مجبور به ترک زمین شد. پس از بازی، او به خبرنگاران در خصوص مصدومیت خود گفت: «مچ پای من؟ خیلی خوب نیست من احساس کردم پیچید. من تحت آزمایشات قرار خواهم گرفت.»

تورام در حال حاضر با هفت گل در صدر جدول گلزنان سری آ قرار دارد و با متئو رتگی برابر است



 
انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار