اخبار

13858
رونالدو، مذاکره‌کننده ارشد النصر!

ادعای روزنامه میرر:

رونالدو، مذاکره‌کننده ارشد النصر!

روزنامه «میرر» مدعی شد که مهاجم پرتغالی تیم فوتبال النصر در این باشگاه نقشی فراتر از یک فوق ستاره دارد و در تصمیمات نقل و انتقالاتی به شدت تاثیرگذار است!

به گزارش ایران ورزشی و به نقل از ایرنا، براساس گزارش «میرر»، کریستیانو رونالدو با پیشنهادات خود در حوزه جذب بازیکن، به فردی پرنفوذ در باشگاه النصر بدل شده است.

به نوشته «میرر» رونالدو در تازه‌ترین نفوذ، پیشنهاد اقدامی جاه‌طلبانه به مدیران این باشگاه عربستانی داده و خواستار خرید کوین دی‌بروینه، ستاره بلژیکی منچسترسیتی شده است!

این روزنامه مدعی شد که رقم پیشنهادی النصر نیز به شدت وسوسه‌کننده بوده و به هفته‌ای یک میلیون یورو می‌رسد و هدف نیز کاملا روشن است؛ متقاعد کردن ستاره بلژیکی به اینکه النصر مقصد بعدی اوست.

دی‌بروینه سال آخر قراردادش با سیتیزن‌ها را پشت سر می‌گذارد. هرچند احتمال تمدید با این تیم انگلیس وجود دارد اما کریستیانو از النصر خواسته است تا پیشنهادی را مطرح کند که دی‌بروینه قادر به رد کردن آن نباشد. به ادعای میرر، رونالدو بر این باور است که کیفیت دی‌بروینه، کیفیت کلی تیم را بالا برده و النصر را قادر می‌سازد تا در رقابت‌های سطح اول قاره‌ای غیر قابل رقابت باشد.

دی‌بروینه به‌رغم ابراز تمایل برای ماندن در سیتی، در اظهارات اخیرش به نوعی درها را برای تغییر مسیر باز گذاشت و تابستان پارسال گفت که «باید ببینیم در ماه‌های آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.» حالا پرسشی که مطرح می‌شود این است که آیا پیشنهاد النصر می‌تواند نقشه‌های مرد بلژیکی را تغییر دهد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار