فوتبال ایران

13863
توقف چلسی پس از ۳ برد متوالی

توقف چلسی پس از ۳ برد متوالی

در هفته هفتم لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد برابر استون‌ویلا و چلسی مقابل ناتینگهام فارست به تساوی رسیدند.

به گزارش ایران ورزشی و به نقل از ایرنا، هفته هفتم لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۶:۳۰ با برگزاری ۲ دیدار همزمان پیگیری شد.

در یکی از این دیدارها، منچستریونایتد که با اریک تن‌هاخ روزهای بحرانی را تجربه می‌کند، در ویلاپارک مهمان تیم استون‌ویلا بود. دیداری که در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. البته یونایتد در این دیدار بدشانس هم بود و در جدی‌ترین موقعیت این تیم، ضربه ایستگاهی برونو فرناندز در دقیقه ۶۸ با برخورد به تیرک دروازه تبدیل به گل نشد.

استون‌ویلا که در این فصل نتایج خوبی گرفته است با این تساوی خانگی که دومین تساوی متوالی شاگردان اونای امری بود، با ۱۴ امتیاز در رده پنجم ایستاد.

منچستر هم ۸ امتیازی شد و در رده چهاردهم قرار گرفت تا همچنان بحران یونایتد ادامه داشته باشد و اریک تن‌هاخ فاصله‌ای تا خروج از این تیم نداشته باشد.

در دیگر دیدار امروز، چلسی در یک بازی خانگی برابر ناتینگهام فارست به تساوی یک - یک رسید تا نوار بردهای متوالی این تیم پس از ۳ بازی قطع شود. کریس وود در دقیقه ۵۰، ناتینگهام فارست را پیش انداخت، اما نونی مادوئکه در دقیقه ۵۷ گل مساوی چلسی را به ثمر رساند.

ناتینگهام از دقیقه ۷۸ با اخراج جیمز وارد پروز، 10 نفره به بازی ادامه داد.

چلسی با این مساوی، با ۱۴ امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به استون‌ویلا در رده چهارم ایستاد. ناتینگهام فارست هم با ۱۰ امتیاز در رده نهم قرار گرفت.

در سایر دیدارهای هفته هفتم و از ساعت ۱۹ امشب، تاتنهام میزبان برایتون است.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران