ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

فوتبال ایران

14086
رضایی :در هر چهار بازی اخیر کلین شیت داشته‌ایم

تیم ملی قبل از ده نفره شدن هم خوب بازی کرد

رضایی :در هر چهار بازی اخیر کلین شیت داشته‌ایم

مربی تیم ملی می گوید کلین شیت در چهار بازی اخبر که سه بازی ار انها هم در خارج از خانه بوده واقعا با ارزش است .

تساوی تیم ملی کشورمان مقابل تیم ازبکستان و بازی در کشور ثالث در آستانه دیدار تیم ملی ایران مقابل تیم ملی قطر از جمله مواردی بود که انها را با رحمان رضایی یکی از مربیان تیم ملی ایران در میان نهادیم و نظرات ایشان را در خصوص موارد مختلف تیم ملی جویا شدیم .

*قبول دارید که تیم ملی  درزمان ده نفره شدن بهتر از یازده نفره بودن مقابل تیم ملی ازبکستان بازی کرد ؟

 

نه این گونه نبود چون تیم ملی ما در زمان یازده نفره بودن هم خیلی خوب بازی کرد و برروی دروازه تیم میزبان فشار آورد ضمن اینکه حریف در زمین خودش بازی می کرد و از حضور هوادارانش و شرایط میزبانی اش بهره می برد که نباید از نظر دور بماند .از همه این موارد گذشته ما باید بپذیریم که فوتبال ازبکستان هم قوی شده اما به هر حال بدون در نظر گرفتن بعضی از موارد فقط نکات دیگری از بازی برجسته می شود .ما در زمان یازده نفره بوده فرصت چندانی به حریف ندادیم و از طریق کرنرها و حملات دیگر فرصت‌هایی را برروی دروازه خلق کردیم  ضمن اینکه درصحنه ای که ضربه سردار به دست بازیکن حریف خورد و بقیه موارد دیگر را اگر در نظر بگیریم حتما به این نتیجه می رسیم که تیم ما مستحق برد بود و ما از همه لحاظ برتر از تیم ازبکستان بودیم .

 

*چرا تیم ملی ما برخلاف کلین شیت ها و آمار خوب در تعداد گل های دریافتی اش در گلزنی بسیار ضعیف عمل کرده است ؟

 

بله گل زده ما کم بوده که من فکر می کنم باید تمرکز بازیکنانمان در ضربات آخر بیشتر شود .مثلا در بازی مقابل امارات فرصت‌های زیادی برای گل زدن داشتیم که آنها را از دست دادیم و حتی مقابل ازبکستان هم ما می توانستیم برنده باشیم که از فرصت‌هایمان خوب استفاده نکردیم. با این وجود در کارهای ترکیبی و دفاع تیمی مان خوب کار کردیم ضمن اینکه ما در چهار بازی اخیرمان که سه بازی از این تعداد بازی مان درخارج از خانه و تنها یک بازی مان در خانه بوده ،کلین شیت داشتیم که آمار بسیار خوبی محسوب می شود .

 

*در رابطه با محروم شدن تیم ملی از امتیاز میزبانی برای دیدارهای آینده  چه صحبتی دارید ؟

 

به هر حال با گرفته شدن امتیاز میزبانی ما مجبوریم بازی سنگین مان را مقابل قطر ،در امارات برگزار کنیم .قطر  تیم دست و پا بسته ای نیست و از مهره های خوبی هم بهره می برد ضمن اینکه یک وینگر چپ جدید برزیلی را هم به خدمت گرفته که بازیکن بسیار خوبی است و  از تکنیک بالایی هم بهره می برد و جدیدا به این تیم پیوسته است .

 

*به نظرتان  قادریم انتقام باخت مان مقابل قطر در جام ملتها را از این تیم بگیریم ؟

 

بحث انتقام نیست بلکه ما به دنبال ادامه راه موفقی هستیم که آن را در تیم ملی پیش گرفته ایم  .کار راحتی پیش رو نداریم چون تمامی تیم‌های همگروهمان حتی تیم‌های قرقیزستان و کره شمالی تیم‌های سر سختی هستند اما ما تمام تلاش‌مان را برای ادامه مسیر موفقی که در آن قرار گرفته ایم می کنیم.

 

*برای پست دفاع راست که بازیکنان محروم چه فکری دارید ؟

 

برای دفاع راست ما آریا یوسفی را داریم اما جدا از این بازیکن ،بازیکنان دیگری را هم داریم که قادریم از آنها استفاده کنیم اما فعلا نمی خواهیم به نام انها اشاره داشته باشیم .

 

*در خصوص قضاوت داوراسترالیایی بازی مان مقابل تیم ملی ازبکستان چه صحبتی دارید ؟

 

همه بازیکنان ما و کادر فنی از قضاوت داور در آن صحنه ای که توپ به دست بازیکن حریف خورد بسیار ناراحت بودند و اعتقاد داشتند که داور از گرفتن یک پنالتی مسلم به سود تیم ما چشم‌پوشی کرده است .

 

*قبل از بازی مان مقابل ازبکستان به ما گفته بودید که ماشاریپوف و اورونوف را مهار می‌کنید در این امر موفق بودید.

اورونوف که در دقایق آخر به میدان آمد اما ماشاریپوف جدا از دو سه سانتری که در نیمه اول داشت در سایر دقایق کار خاصی انجام نداد. به هر حال او یکی از ارکان اصلی تیم ملی ازبکستان و تغذیه اصلی خط حمله ازبکستان محسوب می شود.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران