ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

فوتبال ایران

14092
عزیزیان :عفیف ترسیده که آنطور رجزخوانی کرده

گاریدوبعد از چند روز به جایگاه باقری پی خواهد برد

عزیزیان :عفیف ترسیده که آنطور رجزخوانی کرده

سعید عزیزیان در گفت و گو با ایران ورزشی خصوص مسائل مختلف تیم پرسپولیس و اضافه شدن کریم باقری و بازی حساس مقابل السد صحبت کرد و نقطه نظرات خودش را مطرح ساخت .

*در رابطه با اضافه شدن کریم باقری به کادر فنی جدید پرسپولیس چه صحبتی دارید ؟

 

خیلی خوشحالم که کریم باقری بعد از چیزی حدود یک سال و نیم دوری به جایی بازگشت که به آن تعلق داشت .حتما مدیریت باشگاه ،سرمربی را نسبت به جایگاه خاص کریم باقری آگاه ساخته اند .او  یکی از مفاخرفوتبال ایران  و اسطوره های باشگاه پرسپولیس بوده که جایگاه خاصی دارد و حتما موافقت سرمربی تیم را هم گرفته اند .

 

*فکر می کنید با توجه به دیسپیلین خاص مربیان خارجی در استفاده از دستیاران خود از باقری به چه شکل استفاده شود؟

 

باشگاه در یک حرکت خوب سیدجلال حسینی را بعد از اتمام دوران بازیگری و گذراندن کلاس مربیگری به کادر فنی تیمش اضافه کرد و ثمره این اقدام درست را هم دید .این بار هم باشگاه در اقدامی بسیار خوب دیگر کریم باقری را به کادر فنی تیمش اضافه کرد و ایشان را برگرداند .بازیکنان تیم حرف شنوی خیلی خوبی از او دارند و حتما این مساله تعامل خیلی خوبی را بین کادر فنی و بازیکنان تیم به لحاظ فنی و روحی روانی برقرار خواهد کرد. گاریدو هم اگر چند روز حضور باقری  را در تیم و در کنار بازیکنانش  ببیند حتما از این موضوع آگاه خواهد شد که چقدر به بازیکنان نزدیک است و برروی بازیکنان به لحاظ مسائل مختلف تاثیرو احاطه  دارد. به همین دلیل حتما جایگاهی خوب را در تیم برای کریم باقری بعد از دیدن توانایی ایشان تعیین خواهد کرد.

 

*در خصوص بازی پرسپولیس مقابل چادرملو به لحاظ فنی چه نکته خاصی را مشاهده کردید؟

 

پرسپولیس در نود دقیقه بازی خوبی ارایه نداد که البته چمن بد هم در این موضوع دخیل بود اما جدا از این مساله در وقت اضافه بازیکنان پرسپولیس توپ‌های زیادی را روی دروازه تیم میهمان ریختند و به گل در آخرین لحظات وقت‌های تلف شده رسیدند و سه امتیاز حساس را دشت کردند تا از شرایط خیلی خوبی به لحاظ امتیازی برخوردار شده و شانس اول شدن را برای خودشان در جدول نگه دارند .

 

*در خصوص بازی مقابل السد و حرکتی که اکرم عفیف از خود نشان داده چه صحبتی دارید ؟

 

به نظرم عفیف به خاطر ترسش آن حرکت را انجام داده چون کسی که قوی باشد و ترس و واهمه ای نداشته باشد به آن شکل رجزخوانی نخواهد کرد و در میدان عمل همه چیز مشخص خواهد شد.عفیف هم با کاری که کرده فقط انگیزه بازیکنان پرسپولیس را خیلی بالا برده و به نوعی شرایط بازی بهتر و برد پرسپولیس را فراهم کرده است. معتقدم اگر پرسپولیس مثل دیدار مقابل الاهلی باشد قطعا السد را شکست خواهد داد و تیم قطری تاب نخواهد آورد .

 

*در مورد گندوز که به دروازه بان فیکس الجزایر تبدیل شده چه صحبتی دارید ؟

 

این نشان می دهد که بازی‌های گندوز در پرسپولیس دیده شده و بازخورد خیلی خوبی داشته است که سرمربی الجزایر تصمیم گرفته از او به عنوان دروازه بان ثابت تیمش استفاده کند.گندوز دروازه بان خوب و با دل و جراتی است که اگر کمی عجولانه در بعضی صحنه ها تصمیم نگیرد و در خروج‌هایش بیشتر دقت کند حتما باز هم می تواند بهترین عملکرد خودش را در پرسپولیس ایفا کند .

 

*در خصوص اورونوف که برای تمدید قرارداد خواهان سه میلیون دلار شده است چه نظری دارید ؟

 

 به هر حال این مسائل در حیطه تصمیم گیری مدیروهیات مدیره باشگاه است اما اورونوف نشان داده واقعا فوتبالیست خیلی قوی است به همین دلیل پرسپولیس نباید این بازیکن را به راحتی از دست ندهد و او را حفظ کند .البته دیدیم در اندک دقایقی که برای تیم ملی کشورش هم به میدان رفت با ترس بازی کرد تا دوباره آسیب نبیند .


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران