گزارش

14124
آرتتا جانشین پپ روی نیمکت سیتی؟

گمانه‌زنی عجیب رسانه‌های انگلیسی

آرتتا جانشین پپ روی نیمکت سیتی؟

میکل آرتتا سرمربی فعلی آرسنال از مربیانیست که منچسترسیتی برای جایگزینی پپ گواردیولا زیر نظر دارد.

به گزارش ایران ورزشی، با پایان قرارداد پپ گواردیولا و منچسترسیتی در پایان فصل، همچنان تکلیف نیمکت سیتی برای فصل آینده نامشخص است و بسیاری، در حال مطرح کردن گزینه‌های مختلف برای جانشینی پپ روی نیمکت سیتی هستند.

همچنین برخی از رسانه‌های انگلیسی در چند هفته اخیر مدعی شده بودند که گواردیولا گزینه اصلی اتحادیه فوتبال این کشور برای نشستن روی نیمکت سه شیرها است و خودش هم تمایل دارد که مربیگری در سطح ملی را تجربه کند و امیدوار است که بتواند طلسم ناکامی انگلیس در کسب جام قهرمانی را پایان ببخشد.

اتلتیک مدعی شده است که سیتی از مدت‌ها قبل شرایط آرتتا را به صورت جدی زیر نظر داشت و حتی در بازه زمانی‌ای که او در هدایت آرسنال به مشکل خورده بود و نتایج چندان خوبی نمی‌گرفت هم معتقد بود که او می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای نشستن روی نیمکت این تیم باشد و این مربی اسپانیایی هم در طول زمان با کسب نتایج درخشان موضوع را ثابت کرد.

در کمال تعجب، سرمربی فعلی آرسنال حالا به یک گزینه بسیار درجه یک و درخشان برای سیتی تبدیل شده و با توجه به سابقه‌ای که در نشستن روی نیمکت این تیم دارد با شرایط و فرهنگ این باشگاه هم به خوبی آشنا است و می‌تواند بهترین گزینه ممکن برای جانشینی گواردیولا باشد. یکی از موانع بزرگ بر سر راه این انتخاب، علاقه قلبی آرتتا به کار در آرسنال و رقابتیست که طی سال‌های اخیر برای قهرمانی لیگ برتر بین توپچی‌ها و منچسترسیتی ایجاد شده است؛ رقابتی که در آخرین تقابل رودرروی دو تیم، بیش از هر زمان دیگری شدت گرفت. بنابراین سیتی در صورت انتخاب آرتتا به عنوان گزینه جایگزین گواردیولا، کار سختی برای جلب کردن رضایت او خواهد داشت. همچنین گفته می‌شود با توجه به حضور مدیر ورزشی سابق اسپورتینگ لیسبون در سیتی، روبن آموریم سرمربی فعلی این تیم از گزینه‌های احتمالی جانشینی پپ گواردیولا خواهد بود. البته که منابع نزدیک به باشگاه سیتی، احتمال ابقای پپ در سیتی را هم رد نمی‌کنند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها