فوتبال جهان

14126
انتظار دارید یامال را مصدوم نکنند؟

مصدومیت جزئی یامال و واکنش جالب دلافوئنته

انتظار دارید یامال را مصدوم نکنند؟

لامین یامال در دیدار دوستانه تیم ملی کشورش مقابل دانمارک دچار مصدومیت شد.

به گزارش ایران ورزشی، در دیداری حساس از سطح اول لیگ ملت‌های اروپا، تیم اسپانیا در یک مسابقه نزدیک و پرفشار موفق شد با تک گل مارتین زوبیمندی، از سد دانمارک گذشت‌.

در پایان مسابقه، لامین یامال با مصدومیت و لنگ‌لنگان ورزشگاه را ترک کرد تا این موضوع با نگرانی هواداران بارسلونا و تیم ملی اسپانیا همراه باشد. البته که به ادعای موندو، مصدومیت یامال جدی نیست و او فقط دچار کشیدگی عضلانی شده است.

در نشست خبری پس از پایان بازی، لوئیس دلافوئنته سرمربی موفق تیم ملی فوتبال اسپانیا در پاسخ به این سوال که چرا بازیکنان حریف روی یامال خطاهای زیادی انجام می‌دهند، صحبت‌های جالبی را مطرح کرد: «یکی از دوستان من همیشه عادت دارد بگوید که انتظار دارید آنها چه رفتاری با شما داشته باشند؟ شما را ببوسند؟ این فوتبال در بالاترین سطح ممکن است. حریف می‌تواند از تمام ابزارهایش در چهارچوب قانون استفاده کند.»

اسپانیا پس از برد مقابل دانمارک، در هفته چهارم لیگ ملت‌های اروپا از صربستان پذیرایی خواهد کرد. پس از وقفه بازی‌های ملی، تیم بارسلونا برنامه سختی را مقابل تیم‌های مطرح فوتبال اروپا از جمله بایرن مونیخ و رئال مادرید پیش رو خواهد داشت.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال جهان