فوتبال جهان

14127
وینیسیوس جلوتر از رودری برای توپ طلا

موضع‌گیری جالب دروازه‌بان سیتی

وینیسیوس جلوتر از رودری برای توپ طلا

ادرسون مورائس ستاره رئال کادرید را شایسته کسب عنوان توپ طلا میداند.

به گزارش ایران ورزشی، چیزی به برگزاری مراسم توپ طلای فصل ۲۰۲۳/۲۰۲۴ فوتبال جهان نمانده و رسانه‌های مختلف، گمانه‌زنی‌های خود در خصوص برنده احتمالی توپ طلای این فصل را آغاز کرده‌اند.

انتظار می‌رفت بازیکنان منچسترسیتی، از ستاره این روزها مصدوم خود یعنی رودری برای بردن توپ طلا حمایت می‌کنند اما ادرسون مورائس برزیلی، تصمیم گرفته به جای هم‌تیمی باشگاهی خود، از دوست ملی‌پوش خود در تیم ملی برزیل برای بردن جایزه توپ طلا حمایت کند: «من امیدوار هستم که توپ طلا به وینیسیوس جونیور برسد. او به خاطر تمام کارهایی که در فصل گذشته انجام داد شایستگی دریافت این جایزه را دارد. البته باید این را هم بگویم که از سوی دیگر، اگر رودری این جایزه را ببرد برای او هم خوشحال خواهم شد.»

درخشش خیره‌کننده وینیسیوس در فصل گذشته باعث شد که بسیاری از چند ماه قبل او را مدعی اصلی کسب جایزه توپ طلای ۲۰۲۴ بدانند و حتی بعضی از رسانه‌های اسپانیایی مدعی شده‌اند که از انتخاب فرانس فوتبال خبر دارند و او به صورت قطعی این جایزه را با خود به خانه خواهد برد. مراسم توپ طلای سال ۲۰۲۴، روز دوشنبه دو هفته بعد در شهر پاریس فرانسه برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال جهان