ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

فوتبال ایران

14129
انتظاری :کریم باقری می تواند مانند عصای دست گاریدو  باشد

لوکاس فیکس شود، عیسی بیشتر رقابت کند

انتظاری :کریم باقری می تواند مانند عصای دست گاریدو باشد

حتما اگر بازی پرسپولیس مقابل پاختاکور در ورزشگاه آزادی برگزار می شد پرسپولیس با شرایط بهتری برای برد می جنگید و شانس بیشتری برای کسب سه امتیاز داشت .

سهراب انتظاری در خصوص شرایط پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا گفت :پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا شروع خوبی نداشت و در دو بازی که برگزار کرده نتایجی در خور نام خود کسب نکرده است .در بازی دوم خودمان که دیدار خانگی بود هم موفق به پیروزی مقابل پاختاکور نشدیم به همین دلیل انتظارات از پرسپولیس به شکل کامل برآورده نشده است .
مهاجم سابق پرسپولیس در ادامه افزود :در مسابقات لیگ برتر پرسپولیس خوب ظاهر شده و نتایج قابل قبولی کسب کرده . با وجود اینکه در کادر و در جمع بازیکنان تغییرات زیادی بوده روند مثبت و موفقی داشته و به نتایج خوبی هم رسیده است و با برد در بازی معوقه اش حتما بعد از تعطیلات این فرصت را دارد که در صدر جدول بایستد .
انتظاری از بازگشت مصدومان پرسپولیس به نیکی یاد کرده و در این ارتباط تاکید می کند :خوشبختانه بازیکنانی مانند یاسین و پورعلی گنجی به تیم اضافه شده اند و در راس کار قرار گرفته اند که حضور آنها در کنار بقیه بازیکنان شرایط تیم پرسپولیس را به لحاظ فنی بسیار بهتر ساخته و قدرت بیشتری به تیم پرسپولیس می دهد .
مهاجم سابق پرسپولیس از دلایل نتایج متفاوت پرسپولیس در لیگ نخبگان نسبت به رقابتهای لیگ برتر گفت :من مهمترین دلیل این تفاوت را در زمین بازی‌ها و ورزشگاه می دانم چه بسا که همه دیدند پرسپولیس مقابل الاهلی در بازی اولش در زمین چمن خوب و هموار این باشگاه چه نمایش خوب و قدرتمندانه ای داشت و با توجه به فرصتهای بازی حقش  فقط برد بود که به آن نرسید .در بازی مقابل پاختاکور هم به نظرم ورزشگاه شهر قدس و چمن آن مانعی بزرگ برای برد و ارایه بازی روان بود چه بسا که اگر این دیدار در ورزشگاه آزادی برگزار می شد حداقل 60-70 هزار هوادار در ورزشگاه حضور داشتند و با حضور این تعداد هوادار حتما شرایط خیلی خوب و متفاوتی برای برد پرسپولیس به وجود می آمد که متاسفانه فعلا از چنین شرایطی محروم است .
انتظاری در خصوص بازی پرسپولس مقابل السد در زمین تیم قطری نیز تاکید کرد :السد تیم چندان قدرتمندی نیست .من بازی این تیم را مقابل استقلال دیدم و بعد از دیدن نمایش بازیکن تیم قطری معتقدم می توانیم این تیم را حتی در زمین خودش شکست بدهیم و از بازی مقابل السد،بردهای خودمان را در لیگ نخبگان استارت بزنیم که این امر با توجه به بازی‌های بعدی های دشوار پرسپولیس در لیگ نخبگان برای پرسپولیس ضروری و مهم محسوب می شود .
بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص حرکت اکرم عفیف برای دیدار مقابل پرسپولیس هم گفت :حتما حرکتی که عفیف انجام داده با جواب دندان شکن بازیکنان پرسپولیس با بازی و نتیجه ای که مقابل تیم قطری انجام خواهند داد همراه خواهد شد و عزم و انگیزه های بازیکنان پرسپولیس را برای ارایه بازی خوب همراه با پیروزی همراه خواهد ساخت .حرکت عفیف توهین آمیز بوده و من معتقدم این بخاطر نفوذ قطری ها در ای اف سی است .در غیر این صورت بازیکن این تیم جرات نمی کرد به راحتی در مورد بازی با پرسپولیس و قهرمان لیگ فوتبال ایران ان طور رجز بخواند .
انتظاری با ابراز خوشحالی از بازگشت کریم باقری به پرسپولیس گفت :بازگشت کریم باقری به پرسپولیس اتفاق خیلی خوبی است .او فردی ازجنس  فوتبال  و خانواده پرسپولیس است که چهره محبوب همه هواداران پرسپولیس و مردم ایران به حساب می آید .فردی که حضورش خیلی می تواند به پرسپولیس به لحاظ فنی و روحی روانی کمک کند و در بازی‌های پیش رو عصای دست گاریدو به شمار آید .
بازیکن سابق پرسپولیس درباره شرایط این تیم و شانس موفقیتش در دو جام مهم پیش رو ادامه می دهد :روند خوبی در لیگ برتر داشتیم و با حفظ این شرایط قادریم به هدف اصلی مان که تکرار قهرمانی است دست یابیم اما در کنار آن هنوز برای لیگ نخبگان هم شانس صعود داریم و نباید برای موفقیت در این جام ناامید باشیم چون چند بازی دیگر باقی مانده که ما می توانیم با نتیجه گیری در آنها شرایط را به سود خودمان تغییر دهیم .
انتظاری در رابطه با شرایط سه مهاجم این فصل پرسپولیس هم گفت :مهاجم خارجی جدید پرسپولیس بازیکن با کیفیتی است که هنوز نتوانسته ارزش‌های خودش را نشان دهد .این بازیکن نیاز به بازی به شکل ثابت دارد و با انجام دو بازی در ترکیب ثابت تیم قادر خواهد بود که کم کم ارزش‌هایش را به شکل کامل نمایان کند .علی علپیور هم مهاجم خوبی است که سابقه آقای گلی در فوتیال ایران را هم در کارنامه اش دارد. با این وجود علی هنوز  به شرایط آرمانی اش نرسیده که در این صورت حتما برای تیم بسیار موثرتر از شرایط فعلی ظاهر خواهد شد .همچنین در این فصل هنوز فرصت بازی چندانی برای عیسی مهیا نشده به همین دلیل باید بیشتر رقابت کند تا شرایط را برای خودش هموارتر سازد .هواداران پرسپولیس هم باید صبورتر باشند تا مثلث تهاجمی و سایر بازیکنان در قالب کارهای تیمی بهتر جا بیفتند و ارزش‌های خود را به شکل کامل نشان دهند .


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران