اخبار

14206
کمبود زیرساخت‌ها مشکل اصلی رشته اسکواش

کمبود زیرساخت‌ها مشکل اصلی رشته اسکواش

سرمربی تیم ملی اسکواش ایران با اظهار اینکه کمبود زیرساخت ها مشکل اصلی این رشته المپیکی است،‌گفت:‌ اصلی ترین خواسته ورزشکاران اسکواش برطرف شدن مشکل  زیرساختی و داشتن زمین های تمرینی استاندارد و مناسب است.

به گزارش ایران ورزشی و به نقل از ایرنا، محسن غلام نژاد بیان داشت:‌ جوانگرایی از اهدافی بود که به آن رسیدیم طوری که میانگین سنی بازیکنان تیم ملی کاهش خوبی داشته است.

حضور مربیان کشور در کنار تیم ملی

آوی افزود: یکی از اقدماتی که در فدراسیون اسکواش انجام شده حضور مربیان استان های مختلف کشور در کنار تیم ملی است تا بتوان از این طریق دانش انها را بالا برد تا زمینه رشد ورزشکاران در سراسر کشور فراهم شود.

کمبود مسابقه برای تیم ملی

غلام نژاد بیان کرد :‌تیم ملی در عرض سال تنها در ۲ یا سه مسابقه بین المللی شرکت می کند این در حالی است که هرکدام از ورزشکاران به صورت انفرادی برای افزایش آمادگی در مسابقات ملی و فرا ملی شرکت می کنند.

میزبانی خوب شیرازی ها

سرمربی تیم ملی اسکواش ازمیزبانی خوبی شیرازی ها دربر پایی اردوی تیم تشکر کرد و افزود: زمین سالن اسکواش شیراز اخیرا تعمیرو استاندارد سازی شده است برای همین هم اردو را در شیراز برگزار کردیم هر چند این سالن برای استعدادهای زیاد این استان کافی نیست.

رسانه ها در خبررسانی عدالت را رعایت کنند

وی گفت:‌ نقش رسانه ها در فرهنگ سازی این رشته المپیکی بسیار مهم است اما بیشترخبرهای رسانه ها مربوط به فوتبال،‌کشتی و .. است و انتظار داریم این نگاه عوض شود و به سایر رشته های مدال آور هم که مظلوم واقع شده اند به طور مساوی پرداخته شود.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار