ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

فوتبال ایران

14249
شاه محمدی : با شمشیر باید به مصاف تانک برویم

علیپور مهاجم سایه بازی کند، لوکاس مهاجم نوک

شاه محمدی : با شمشیر باید به مصاف تانک برویم

پیشکسوت پرسپولیس می‌گوید نداشتن ورزشگاه و چمن مناسب موجب می شود واقعا در شرایطی نا برابر در لیگ نخبگان به مصاف تیمهای دیگرآسیایی برویم .

جمشید شاه محمدی معتقد است با توجه به تفاوت سطح امکانات و کمبودهایی که ما در زمینه های مختلف با آن مواجهیم نباید از نمایندگان‌مان دراین  لیگ خیلی انتظار بالایی داشته باشیم.

 

* با توجه به تنها امتیازی که پرسپولیس از دوبازی در لیگ نخبگان گرفته چقدرانتظار موفقیت دارید؟

 

به هر حال این یک واقعیت است که فوتبال ما زیرساخت‌های لازم و امکانات در حد بالا خصوصا در حد لیگ نخبگان را ندارد و به همین دلیل تیم های ما در رقابت با حریفان آسیایی دچار مشکل می شوند. در چنین شرایطی غیرت و تعصب هم تا جایی می تواند کار را پیش ببرد وبازیکن نمی تواند در ساختن ورزشگاه و چمن خوب کاری از پیش ببرد چون وظیفه بازیکن فقط ارایه بازی‌های خوب در زمین‌هایی با چمن هموار و استادیوم های مجهز است .

 

*در رابطه با مسائل فنی بازی پرسپولیس مقابل السد چه صحبتی دارید؟

 

در تیم السد بازیکنان شاخصی مانند عفیف حضور دارند اما پرسپولیس به لحاظ تیمی در مجموع برتر از السد است.نکته حائز اهمیت اینکه السد می تواند از امکانات میزبانی اش در ورزشگاه مجهز خود به نحو احسن بهره ببرد در حالی که این امکانات اصلا برای تیم ما وجود نداشته یا در کمترین حد ممکن وجود دارد. این مساله واقعا جنگ نابرابری را برای ما به وجود می آورد و انگار باید با شمشیر به جنگ تانک برویم.

 

*در خصوص خط حمله پرسپولیس و بهترین ترکیبش چه صحبتی دارید؟

 

پرسپولیس مهاجم خارجی خوبی به خدمت گرفته اما این بازیکن هنوز به آمادگی خیلی بالایی نرسیده است. از این رو به نظرم علیپور به عنوان مهاجم سایه بازی کند و در جنگندگی ها و دوندگی ها بیشتر مشارکت داشته باشد و مهاجم خارجی پرسپولیس هم به عنوان مهاجم نوک به میدان برود که در این صورت حتما شرایط بهتری را در خط حمله پرسپولیس به وجود خواهند آورد .من فکر می کنم بهتر است گاریدو یکی دو بازی به شکل کامل از مهاجم خارجی پرسپولیس استفاده کند تا عیارش از لحاظ فنی کاملا مشخص شود .

 

*در مورد کریم باقری و اضافه شدنش به کادر فنی پرسپولیس چه توضیحی دارید ؟

 

من با کریم به جهت سالها حضور در تیم ملی و کشاورز زندگی کرده ام و از ایشان شناخت کامل دارم .او واقعا یکی از مفاخر فوتبال ایران و پرسپولیس است و به هیچ وجه در کار سرمربی تیمش دخالت نمی کند. امیدوارم آقا کریم که واقعا به علم فوتبال آشنایی دارد از تجربه گاریدو نهایت استفاده را ببرد.هواداران پرسپولیس واقعا او را خیلی دوست دارند ،گاریدو هم خیلی زرنگ بوده که  پذیرفته باقری را به کادرفنی تیمش اضافه کند و حتما تحقیق کرده و متوجه شده که حضور باقری چقدر می تواند به سود او و تیمش باشد.با وجود باقری،سرمربی پرسپولیس می تواند موارد فنی را خیلی راحت‌تر و بهتر به بازیکنان انتقال دهد .بازیکنان هم رابطه خیلی خوب و نزدیکی با باقری دارند  وبه همین دلیل جو تیم بهتر شده و مسائل فنی ساده تر حل و فصل خواهد شد .

 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران