فوتبال ایران

14329
میلاد محمدی؛ تک ستاره پرسپولیس در تیم ملی

میلاد محمدی؛ تک ستاره پرسپولیس در تیم ملی

در دیدار حساس تیم ملی، کمتر کسی به توانمندی‌های میلاد محمدی توجه کرد که چگونه توانست سمت چپ تیم ملی قطر را از کار بیندازد. با وجود پیش‌بینی‌هایی که درباره مشارکت او در این پست وجود داشت، میلاد در زمین بازی به خوبی از عهده مسئولیت‌های خود برآمد و ستاره‌ای بود که به خوبی درخشید. عملکرد او نه‌تنها نشان از توانایی‌های فنی‌اش داشت، بلکه هوش بازی و قدرت تحلیل بالای او در شرایط بحرانی نیز نمایانگر بود.

یکی از نکات جالب دیدار ایران و قطر توجه در این بازی، واکنش قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی، به بازی میلاد محمدی بود. اعتراضاتی که او داشت بیشتر به نظر می‌رسید که در راستای نمایش بوده تا تحلیل فنی. در واقع، محمدی در پست تخصصی خود یعنی مدافع چپ بازی نمی‌کرد و این تصمیم خود قلعه‌نویی بود که او را به این سمت فرستاد. با این حال، میلاد به بهترین نحو از این چالش بهره‌برداری کرد و نشان داد که قابلیت‌های زیادی را در خود نهفته دارد.

کارنامه میلاد محمدی در پرسپولیس امتیاز مثبتی برای او محسوب می‌شود. او به خاطر سبک بازی‌اش و عملکرد فوق‌العاده‌اش در زمین، به یاد مجتبی محرمی، اسطوره پرسپولیس، می‌افتد. این شباهت نه‌تنها به دلیل ویژگی‌های فنی، بلکه به خاطر روحیه فداکاری و تلاش بی‌وقفه‌اش در زمین بازی است که او را به یک ستاره در حال ظهور تبدیل کرده است.

به واقع، میلاد محمدی در بازی اخیر، نمایش مثبتی از خود به جا گذاشت و مخاطبان را متوجه قدرت و توانایی‌هایی کرد که او می‌تواند به تیم ملی اضافه کند. شایسته است که با توجه به چنین عملکردهایی، آینده‌اش در تیم ملی و پرسپولیس با دقت بیشتری دنبال شود. میلاد محمدی با درخشش خود در بازی‌های بزرگ می‌تواند به یکی از ستون‌های اصلی پرسپولیس و تیم ملی کشورمان تبدیل شود.
انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران