اخبار

14355
قربانزاده به استقلال نزدیک شد

قربانزاده به استقلال نزدیک شد

حسین قربانزاده به عضویت هلدینگ خلیج فارس درآمد.

به گزارش ایران ورزشی، حسین قربان زاده برای هواداران استقلال نامی آشناست؛ او مدیرعامل سابق سازمان خصوصی‌سازی است که به یادماندنی‌ترین چالش او در این سمت، مسابقه سواد مالی‌اش با علی فتح‌الله‌زاده در آنتن زنده تلویزیونی بود. این اتفاقات برای مدتی همه‌جا حرفی برای گفتن داشت و فضای مجازی را به خود مشغول کرده بود. علی‌رغم تلاش‌های قربان زاده برای بهبود وضعیت مالی استقلال و پرسپولیس از طریق خصوصی‌سازی، برخی از تصمیمات و اظهارنظرهای او به شدت از سوی اهالی فوتبال مورد انتقاد قرار گرفت. در نهایت، هم او از سازمان کنار رفت و هم دو تیم بزرگ تهرانی با واگذاری، به طور صریح راهشان را از این نهاد جدا کردند.

اکنون به نظر می‌رسد که دست تقدیر بار دیگر حسین قربان زاده را به سمت باشگاه استقلال هدایت کرده است. او به تازگی و بدون سر و صدای رسانه‌ای به عنوان نماینده صندوق سرمایه‌گذاری استان خراسان جنوبی منصوب شده است. از آنجایی که این صندوق زیرمجموعه هلدینگ خلیج فارس محسوب می‌شود و هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس مالک اصلی باشگاه استقلال است، این انتصاب از جهاتی شایان توجه است.

جالب اینجاست که تغییرات در ترکیب نمایندگان صندوق‌ها به خصوص در خراسان جنوبی صورت گرفته است. عبدالعلی علی عسگری، مدیرعامل کل هلدینگ، نمایندگی خود را در این استان به قربان زاده واگذار کرده است، در حالی که دیگر اعضای هیئت‌مدیره همچنان به وظایف قبلی خود ادامه می‌دهند. 

نکته قابل تأمل دیگر تاریخ جابجایی‌ها است. بر اساس مصوبه هیئت مدیره هلدینگ در تاریخ 11 تیرماه 1403، حسین قربان زاده به عنوان نماینده غیر موظف سرمایه‌گذاری استان خراسان جنوبی منصوب شده، ولی جالب است که این خبر تا بیش از سه ماه پس از انتصاب او به صورت رسمی منتشر نشده است. این موضوع به وضوح پرسش‌هایی را درباره دلایل عدم انتشار زودهنگام این خبر و نقش قربان زاده در تصمیم‌گیری‌های مرتبط با استقلال به وجود می‌آورد.

با توجه به شواهد موجود، به نظر می‌رسد که حسین قربان زاده بار دیگر در مسیر استقلال قرار گرفته است و این تغییر ممکن است آثار مهمی در آینده این باشگاه داشته باشد. هواداران و تحلیلگران فوتبال در انتظارند ببینند که آیا این جابه‌جایی‌ها منجر به بهبود وضعیت مالی و مدیریتی استقلال خواهد شد یا خیر.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار