ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

فوتبال ایران

14357
نصرتی :کارایی و حضور سرمربی  تیم ملی در جام جهانی به نتایجش در بازی‌های بزرگ بستگی دارد

آنالیز بد در جام ملتها دلیل باخت مان مقابل قطر بودک

نصرتی :کارایی و حضور سرمربی تیم ملی در جام جهانی به نتایجش در بازی‌های بزرگ بستگی دارد

بازیکنان تیم ملی ایران به دلیل کار با سرمربی تیم ملی در تمرینات و بازیهای تیم ملی نفراتی هستند که می توانند در خصوص ایشان نظر بدهند .

محمد نصرتی معقد است به دلیل کار با قلعه نویی ،بازیکنان تیم ملی بهترین نفراتی هستند که قادرند او و میزان کارایی اش را قضاوت کنند.به بهانه دلایل برد پرگل مقابل تیم قطر و انتقام باخت در جام ملتها گفت و گویی با مدافع سابق تیم ملی داشتیم.


*تحلیل تان از بازی تیم ملی مقابل قطر چیست ؟


بر خلاف نیمه اول، تیم ما نیمه متفاوتی مقابل قطر داشت.در نیمه اول در بحث گردش توپ خوب نبودیم .اگر قرار بود به گل برسیم باید بازی را به زمین حریف می بردیم اما بیشتر بازی را به عقب زمین خودمان می بردیم که این روش خوبی برای به گل رسیدن نبود.


*با این وجود چه تغییری انجام دادیم که نتیجه داد؟


میلاد محمدی را به دفاع راست بردیم تا اکرم عفیف را مهار کند و به او اجازه نفود از آن جناح را ندهد که به خوبی ازعهده این کار برآمد.در مجموع  خیلی زود به گل رسیدیم و موفق شدیم گل تساوی را بزنیم و از موقعیت‌های کم خودمان به بهترین شکل در نیمه اول بهترین استفاده را داشتیم  که این مساله نیمه دوم متفاوتی را برای ما رقم زد. شیرازه قطر هم بعد از اینکه گل دوم را با اشتباه گلر و دروازه بانش خورد بهم ریخت  تا به نوعی اعصاب و روان بازیکنان قطر به هم بریزد.البته ممکن است بازیکنان تیم قطر به لحاظ بدنی هم  دچار مشکل شدند .


*چطور در بازی‌های قبلی مهاجمان ما اصلا در گلزنی موفق نبودند اما سردار با دبل بهترین بازیکن زمین شد؟


عناصر تهاجمی ما بازیکنان شناخته شده‌ای هستند به همین دلیل مدافعان حریفان ما روی طارمی و آزمون زوم کرده و آنها را مهار می کنند اما در حرکتی بسیار خوب ما از این دو مهاجم استفاده کردیم و به نوعی تله گذاری انجام دادیم تا بازیکنان نفودی مانند قایدی و محبی آزاد شوند به همین دلیل هم قایدی زمینه ساز گل دوم شد و محبی هم دو گل زد .


*چرا مقابل همین تیم در جام ملتها باختیم تا بعد از برد اخیر بیشتر افسوس آن شکست بد را بخوریم؟


ما باید بپذیریم تنها تیمی که از ما در آسیا بهتر است و از سایر تیم‌ها در قاره کهن جدا شده تیم ملی ژاپن است .در آن بازی هم اگر باختیم بیشتر به نظرم روی اشتباه آنالیز بود اما در بازی اخیرمان جدا از آنالیز قوی در تیم ملی شجاعت زیادی دیده شد.


*به نظر شما میر قلعه نویی باید برای جام جهانی باقی بماند چون خودش در مصاحبه ای که داشته  گفته در جام جهانی روی نیمکت نمی نشیند؟


به نظرم تنها کسانی که می توانند در مورد ایشان نظر بدهند بازیکنان تیم ملی هستند چون آنها با ایشان کار کرده اند.در خصوص عملکرد موفق در جام جهانی هم بعد از انجام چند بازی با تیم‌های بزرگ از بقیه قاره ها بهترمی توان نظرداد.


*بحث بازیکنان و رضایتمندی آنها یک طرف اما به هر حال مردم ما هم مربی می خواهند که در جام جهانی از مرحله گروهی صعود کنیم؟


تا تیم ملی بازی‌های بین المللی انجام ندهد نمی توانیم نقد دقیقی داشته باشیم. باید با تیم‌های بزرگ بازی‌های تدارکاتی داشته باشیم تا بتوانیم در خصوص سرمربی تیم ملی صحبت کنیم .


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران