فوتبال جهان

14363
رونی: از انتخاب توخل توسط اتحادیه فوتبال شگفت‌زده شدم

واکنش انگلیسی‌ها به حضور یک سرمربی آلمانی

رونی: از انتخاب توخل توسط اتحادیه فوتبال شگفت‌زده شدم

حضور یک سرمربی آلمانی روی نیمکت تیم ملی انگلیس با واکنش متفاوت فوتبال دوستان انگلیسی همراه شده است.

به گزارش ایران ورزشی، حضور توماس توخل به عنوان سومین سرمربی خارجی تاریخ تیم ملی انگلیس پس از اسون گوران اریکسون و فابیو کاپلو، با واکنش‌های متفاوت فوتبال‌دوستان در انگلیس مواجه شده است.

بسیاری از هواداران فوتبال در انگلیس، از حضور یک سرمربی آلمانی روی نیمکت تیم ملی انگلیس انتقاد کرده‌اند و برخی دیگر، توخل را گزینه مناسبی برای رساندن انگلیس به دومین قهرمانی جهان می‌دانند. وین رونی اسطوره فوتبال انگلیس و دومین گلزن برتر تاریخ تیم ملی این کشور که اکنون هدایت تیم پلیمو‌ث آرگیل را برعهده دارد، درباره این تصمیم گفت: «من فکر می‌کنم توخل مربی بسیار خوبی است اما شگفت‌ زده هستم که اتحادیه فوتبال او را به کار گرفته است. افزود: اتحادیه فوتبال در پرورش مربیان جوان خوب ظاهر شده است و تعجب می‌کنم که آن‌ها با یکی از مربیان خود وارد مذاکره نشده‌اند و یک مربی خارجی را انتخاب کردند.»

همچنین کایل واکر، یکی از بازیکنان باتجربه تیم ملی انگلیس به انتخاب توماس توخل به عنوان سرمربی جدید تیم ملی این کشور واکنش نشان داده است: «می‌توانم افکار عمومی را درک کنم که باید یک مربی انگلیسی کنترل تیم ملی را در دست بگیرد اما برای من مهم این است که مربی چه کسی باشد. توخل در باشگاه‌های بزرگ ثابت کرده است که می‌تواند بازیکنان بزرگی را مدیریت کند، او به چلسی رفت و لیگ قهرمانان اروپا را مقابل منچسترسیتی برد. آن بازی سالها در ذهنم می‌ماند.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال جهان