حمیدرضا عرب

حمیدرضا عرب

گزارش

14374
عذرخواهی، شرط بازگشت شماره یک آبی‌ها

اخراج حسینی در آستانه تقابل با رونالدو

عذرخواهی، شرط بازگشت شماره یک آبی‌ها

طبق قوانین، بازیکنی که علیه مدیریت باشگاه خود مصاحبه کند باید با جریمه مواجه شود. مسئولان باشگاه استقلال نیز قصد دارند در نشست انضباطی که بزودی با حضور حسینی و رئیس کمیته انضباطی باشگاه استقلال برگزار می‌شود، درباره رفتار این دروازه‌بان تصمیم نهایی را اتخاذ کنند. باشگاه استقلال براساس قوانین می‌تواند از قرارداد این بازیکن بکاهد و مبلغی او را جریمه کند اما حسینی در بخشی از مصاحبه‌ای که اخیراً انجام داد و موجب دلخوری شدید مدیران تیمش شد، دقیقاً به همین مسأله اشاره و اعلام کرد از باشگاه دریافتی نداشته و مدیران به تعهدات خود عمل نکرده‌اند. این موضوع در کنار اشاره حسینی به ماجرای فسخ قرارداد دروازه‌بان سابق بوسنیایی دست‌به‌دست هم داد تا شهریاری را که ریاست هیأت مدیره باشگاه استقلال را به‌عهده دارد، بشدت از شماره یک آبی‌ها دلخور و دستور منع حضور موقت او را صادر کند.
درواقع شهریاری که در پس‌پرده مرد همه‌کاره این باشگاه محسوب می‌شود از اظهاراتی که حسینی پیرامون ماجرای فسخ دروازه‌بان بوسنیایی انجام داد نیز دلخور است. حسینی در آن مصاحبه اعلام کرده بود، باشگاه استقلال برای جدا شدن دروازه‌بان بوسنیایی مبلغ قابل توجهی را پرداخت کرده که این موضوع به مذاق مدیران باشگاه استقلال خوش نیامده و آنها را بشدت از این مصاحبه ناراحت و دلخور کرده، به گونه‌ای که حالا او را از حضور در تمرینات منع کرده‌اند.
شاید بعد از حضور حسینی در اردوی ملی تصور می‌شد که او با بخشش باشگاه مواجه شده و در خفا ماجرا حل شود اما باشگاه استقلال بدون توجه به اینکه حسینی چه وضعیتی دارد، اعلام کرد تا زمانی که او بابت مصاحبه اخیرش عذرخواهی نکند، قادر به همراهی استقلال نیست و حسینی باید در جلسه کمیته انضباطی باشگاه شرکت کند.
بزودی این نشست برگزار خواهد شد و باشگاه استقلال دستورات مقتضی را صادر خواهد کرد اما مسأله حسینی با باشگاه استقلال را نباید فقط به همین مسائل حاشیه‌ای اخیر مرتبط دانست و احتمالاً بخش دیگری از دلخوری مدیران باشگاه استقلال از شماره یک، عملکرد غیرقابل دفاع او است.
حسینی در لیگ جاری در 8 بازی 8 گل دریافت کرده است. این عملکرد قابل قبول نیست و اگر شماره یک استقلال لااقل از لحاظ فنی شرایط بهتری را تجربه می‌کرد، شاید باشگاه در مقابل مصاحبه اخیر او قدری نرم‌تر برخورد می‌کرد اما به هرحال همه عوامل دست‌به‌دست هم داده تا شماره یک استقلال با یک چالش شدید مواجه شود و هم از لحاظ فنی و از نگاه کارشناسی و هواداری بابت عملکردش زیرسؤال برود و هم مصاحبه سنگین او ارکان باشگاه را شدیداً دلخور کند.
البته قبل از بازی با ذوب‌آهن نیز تلاش‌هایی از سوی ایمان عالمی شد تا این دروازه‌بان به اردوی تیمش بازگردد اما ظاهراً این تلاش موفقیت‌آمیز نبوده است. به هرحال با توجه به اینکه استقلال هفته جاری با النصر بازی دارد، باید دید حسینی تقابل با رونالدو را از دست خواهد داد یا خیر؟!
 
امیدواری عالمی به بازگشت حسینی
ایمان عالمی، سرپرست تیم استقلال در این خصوص گفته: «از آنجا که ایشان از سوی کادرفنی تیم ملی به اردو فراخوانده شد، با توجه به همراهی این بازیکن با تیم ملی فوتبال ایران و حضور وی در ازبکستان و امارات فرصت برگزاری جلسه کمیته انضباطی میسر نشد.»
عالمی ادامه داد: «عدم حضور او در تمرین تیم فوتبال استقلال نظر فردی نبوده و اعضای کمیته انضباطی این تصمیم را اخذ کردند. بزودی کمیته انضباطی زمان تشکیل جلسه را اعلام خواهد کرد و زمینه بازگشت او به تمرینات تیم مهیا خواهد شد.»
عالمی در نهایت ابراز امیدواری کرده این دروازه‌بان به اردو بازگردد: «حسینی قطعاً همراه استقلال خواهد بود و بلافاصله پس از برگزاری جلسه کمیته انضباطی او در تمرینات حضور پیدا خواهد کرد.»
 
انتهای پیام/
دیدگاه ها