پریسا غفاری

پریسا غفاری

اخبار

14381
پایش پارت شاهرود به صدر جدول لیگ بسکتبال رسید

عابدی کار کاله را یکسره کرد

پایش پارت شاهرود به صدر جدول لیگ بسکتبال رسید

 هفته دوم لیگ برتر بسکتبال با شگفتی‌سازی تیم تازه وارد پایش پارت شاهرود همراه شد؛ با پرتاب سه امتیازی محسن عابدی، بازیکن شاهرودی‌اش. در بازی‌های این هفته لیگ بسکتبال اتفاقات جالب زیادی افتاد. در مهم‌ترین بازی این هفته شهرداری گرگان به مصاف طبیعت اسلامشهر رفت. کوارتر اول این بازی ۳۲ - ۲۷به سود شهرداری تمام شد تا نماینده گرگان شروع خوبی داشته باشد اما در کوارتر دوم و سوم طبیعت با امتیاز ۱۶ - ۱۵ و ۲۰ - ۸ بازی را به سود خود تغییر داد تا کار به کوارتر چهارم کشیده شود.

در این کوارتر دو تیم برای برتری تلاش مضاعفی را در دستور کار خود قرار دادند اما شاگردان مهران شاهین طبع با نتیجه۸۱ - ۷۷ برنده شدند؛ روزی که فینالیست‌های فصل گذشته و سرمربیان دو تیم مهران شاهین طبع و صالح مخدومی چلنج فنی مقابل هم داشتند و بازی که در نبود تماشاگران برگزار شد. اما در دیگر بازی این هفته تیم تازه‌وارد پایش‌پارت شاهرود در دیداری خانگی دست به کاری بزرگ زد و کاله مازندران را ۸۷ - ۸۴ با باخت بدرقه کرد. این بازی در ثانیه‌های پایانی با تساوی دنبال ‌شد اما پرتاب سه‌امتیازی محسن عابدی کافی بود تا میزبان اولین شگفتی لیگ را رقم بزند و این تیم با برد شیرین به صدر جدول رده‌بندی رفت.

در این بازی محمد جمشیدی، ملی‌پوش کشورمان در 14 دقیقه بازی فقط 3 امتیاز گرفت. در دیگر بازی پالایش نفت آبادان ۷۹ بر ۶۸ آسمان ولایت مشهد را مغلوب کرد؛ مسابقه‌ای که بازهم حامد حدادی در ان غایب بود. جدال نزدیک تیم‌های فولاد هرمزگان و گلنور اصفهان نیز با اختلاف ۲ امتیاز و با نتیجه ۸۲ بر ۸۰ به سود نماینده هرمزگان به پایان رسید. در آخرین بازی نیز مهگل البرز ۸۸ بر ۶۱ پترو نوین ماهشهر را شکست داد و به اولین برد فصل رسید.
 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار